Announcement

Collapse
No announcement yet.

Tamiya TT-02

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Bling potensiale her
    living in the fast lane

    Comment


    • #17
      Oh yeah!

      Fikk sjekket ut hva som var galt med styringa i dag. Var bare servo skruen som hadde løsna. Har nå uansett satt inn Tamiya H-Torque saver. Så da satser jeg på at ikke det skjer igjen med det første.
      Mvh
      Schled

      Comment


      • #18

        Tok et bilde av TT-02n sammen med M-05n. (M-05n er den til venstre hvis noen skulle lure.)
        Attached Files
        Mvh
        Schled

        Comment


        • #19
          Originally posted by Schled View Post
          Takk!

          Da har jeg fått litt farge på felgene og tonet vinduene litt.

          Kan vel innrømme sånn i ettertid at å holde på med karosseri sent på kvelden kanskje ikke gir de helt beste resultatene.
          Ser ut til at jeg må bruke dremelen litt på bakre hjulbue også. Enda karosseri hullene var der fra før av. (Jeg har ikke tukla med dem.)
          Den ble tøff i den fargen. Skal denne kanskje ha kort akselavstan? I så fall så må du bare snu bakre bærearmer så passer hjulbuene:

          Attached Files
          sigpic Kenneth Skulstad
          70 mod. med dilla på Tamiya: Pajero, Blackfoot, Brat, SRB, M38, FAV, WW2, High-Lift, Grasshopper, Lunchbox, Street Rover, XR311, Stadium Blitzer, Hotshot, F-150, CC-01, CR-01, TT-01, M-chassis, TLT, F103RM, FF-03 Volvo 850. Traxxas: Slash 4x4, Slash XL-5, E-Maxx, Stampede. Venom Creeper. Axial: SCX10.

          Comment


          • #20
            ja den skal ha kort akselavstand ja.
            Men det er ikke bare bildet som juger litt da?
            Jeg kan godt være enig med deg, men da tar vi feil begge to. ....
            Facebook -> Mini-Z Norway

            Comment


            • #21
              Hmmm, det må jeg jammen sjekke ut... Kanskje jeg har gjort en bygge brøler!
              Nå begynner delene jag har bestilt å ramle inn også så det blir litt oppgraderinger i helgen. Skal sjekke da.

              Blir vel en ny tur på Sørlie også. High speed settet er blant delene som har kommet.
              Mvh
              Schled

              Comment


              • #22
                En bygge brøler må herved innrømmes!
                Takk for tipset!

                Nå er alle deler jeg bestilte montert. Det ble litt mer bling men ikke så mye som fryktet. Blir det fint vær i morgen blir det muligens en ny Sørlie tur.
                Attached Files
                Mvh
                Schled

                Comment


                • #23
                  Har tt-02 erstattet tt-01?
                  Tamiya tt-01d oppgradert!- Stryker F27C - Thundertiger mta4 Slegdehammer- div dustehelikopter - TFL Apparattion

                  Comment


                  • #24
                    Ja noe sånt. Men de har vel så mye TT-01 deler at den blir vel ikke borte med det første.
                    Jeg kan godt være enig med deg, men da tar vi feil begge to. ....
                    Facebook -> Mini-Z Norway

                    Comment

                    (RS) Radiostyrt.no Statistics

                    Collapse

                    Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 0
                    Welcome to our newest member, Erik-M.
                    Working...
                    X