Announcement

Collapse
No announcement yet.

1:12 Track-tråden

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by Finken View Post
    Hva med å bruke en HiTech 225BB?
    Den har jeg kjørt med og det er noe skit..... potmeteret sliter med å "nullstille" seg.. godt mulig jeg fikk en mandags modell...
    Associated - HB - aka - LRP

    Comment


    • potmeteret sliter med å "nullstille" seg
      Det har jeg slitt med på stort sett alle hitec servoer jeg har kjørt...
      Team Elefun - Serpent | SkyRC | Futaba | GensACE | Protoform | Sorex | Contact
      “When you are not practicing, remember, someone somewhere is practicing, and when you meet him he will win”

      Comment


      • Bruker sånn selv, bytta fra futaba forleden og merket ingen forskjell!
        Tor Arne Nicolaisen GMBK

        Lei av å knuse motstandere!

        Comment


        • Har lagt inn en annonse på ønske kjøpt avdelingen.
          Men er vel ikke alltid folk er innom der hver dag.
          Vet det er litt feil sted å poste dette her men.

          Ønsker å kjøpe en 1:12 elektro bil

          Ta konktakt på PM

          Mhv Marius

          Comment


          • Har en sp12m til salgs som rullende chassis og et karosseri. Har noen dekk som følger med også. Alu bærarmer foran i steden for de i karbon som sprekker fort. Option tweak justerer. Keramiske kuler i diff. keramiske kulelager rundt om. pluss noen reserve deler. gi bud

            Yokomo R12 - Yokomo BD7 - Fantom Racing - KoPropo - Hobbywing - GM - Protoform
            www.minicar-racing.no

            Comment


            • Noen som har testa denne? må jo være konge

              Associated - HB - aka - LRP

              Comment


              • Originally posted by Thomas Hofstedt View Post
                Noen som har testa denne? må jo være konge

                http://www.the-border.com/product.ph...cat=340&page=1

                Det karosseriet ser i allefall utrolig kult ut! Det finnes et annet "old-school" karosseri som er enda kulere
                Team Smallsize

                Comment


                • Da har jeg bestilt meg 12'r. Det ble en BMI DB12R. Så nå er det bare å vente på herligheten. Skal bli morsomt å teste dette, ser utrolig gøy ut.:grin:
                  Henrik Steen Karlsen, 88-mod.
                  Biler: Team Ass B4 FT og B44 : Tamiya 416X : BMI DB12R
                  Utstyr: Nosram : LRP : Futaba : Spektrum : Iwata : Speedpassion

                  Comment


                  • Hørte at Thomas stiller med ny CEFX snart,...... da skal jeg vinne en flaske brennevin....
                    Tor Arne Nicolaisen GMBK

                    Lei av å knuse motstandere!

                    Comment


                    • Originally posted by tan20 View Post
                      Hørte at Thomas stiller med ny CEFX snart,...... da skal jeg vinne en flaske brennevin....
                      Helt korrekt.. Kjører veddemålet på NM du har egentlig ikke godt av brennevin, kan jo hende at du kan få en trøste premie
                      Associated - HB - aka - LRP

                      Comment


                      • Heisann

                        Vurderer sterkt å kjøpe meg en bmi db12r (trenger en ny hobby), problemet er at jeg er nybegynner, kjørte litt med en V one-S for noen år siden men er egentlig helt grønn.

                        Vurderer også å kjøpe en Tamiya ta05 muligens i stendet, har noen spørsmål som kanskje noen her kan hjelpe meg med

                        1. Ser 1:12 bruker 4 cellers batterier må man bygge disse pakkene selv?, ser det ikke blir brukt deans plugger ol, hvorfor ikke?
                        2. Trenger man gode loddeegenskaper for og få motor og esc til å fungere?, tenkte kjøpe børsteløst ser det er endel mer ledninger der enn det var den gangen jeg kjørte rundt med en Hornet
                        3. følger det med bruksanvisninger om hvilke ledninger som går hvor?
                        4. Hvilken av disse to bilene vil være mest økonomisk/gøy å eie?
                        5.Bor på Høybråten så tenkte kjøre mest på sørlihavna og spydeberg inne, er Sørlihavna egnet for 1:12?
                        6.Er det mange som kjører 1:12? slik at man kanskje kan få litt hjelp da det garantert kommer til å trenges
                        7:Må jeg kjøpe maskin til å dreie dekk hvis jeg begynner med 1:12

                        Radio jeg tenker på er 3pm fasst
                        Motor/esc: Novak 13.5

                        Noen innvendinger på akkurat det?

                        Lurer på masse annet men dette får holde i denne omgang


                        Stian , 75 modell
                        Last edited by Hazey; 29 December 2007, 00:04.
                        Stian Bygdnes 1975 mod

                        DB12R

                        Comment


                        • Originally posted by Hazey View Post
                          Vurderer sterkt å kjøpe meg en bmi db12r (trenger en ny hobby), problemet er at jeg er nybegynner, kjørte litt med en V one-S for noen år siden men er egentlig helt grønn.

                          Vurderer også å kjøpe en Tamiya ta05 muligens i stendet, har noen spørsmål som kanskje noen her kan hjelpe meg med

                          1. Ser 1:12 bruker 4 cellers batterier må man bygge disse pakkene selv?, ser det ikke blir brukt deans plugger ol, hvorfor ikke?
                          2. Trenger man gode loddeegenskaper for og få motor og esc til å fungere?, tenkte kjøpe børsteløst ser det er endel mer ledninger der enn det var den gangen jeg kjørte rundt med en Hornet
                          3. følger det med bruksanvisninger om hvilke ledninger som går hvor?
                          4. Hvilken av disse to bilene vil være mest økonomisk/gøy å eie?
                          5.Bor på Høybråten så tenkte kjøre mest på sørlihavna og spydeberg inne, er Sørlihavna egnet for 1:12?
                          6.Er det mange som kjører 1:12? slik at man kanskje kan få litt hjelp da det garantert kommer til å trenges
                          7:Må jeg kjøpe maskin til å dreie dekk hvis jeg begynner med 1:12

                          Radio jeg tenker på er 3pm fasst
                          Motor/esc: Novak 13.5

                          Noen innvendinger på akkurat det?

                          Lurer på masse annet men dette får holde i denne omgang


                          Stian , 75 modell
                          Om du er usikker på om du vil kjøre 1:12 eller Touring så kan du jo ta turen ut til
                          Spydeberg i morgen ( 12-18 ) så kan du jo selv se DB12R og andre 1:12 biler i aksjon.
                          Å svare på detaljer er my enklere om du tar en tur ut og spør.
                          Sommer: Mugen MTX-5 Vinter: SpeedMerchant Rev 7 og BMI Copperhead 12 FE

                          Comment


                          • Tror jeg tar meg en tur i morgen da ja
                            Stian Bygdnes 1975 mod

                            DB12R

                            Comment


                            • Det er lurt. Der treffer du folk som vet hva de prater om når det gjelder 1:12
                              Xray T2 009, Shepherd, Team C TC02, Futaba
                              www.adamsracing.co.uk
                              sigpic

                              Comment


                              • Var og tittet litt på i Spydeberg og fikk pratet litt med noen veldig hyggelige karer.

                                Så jeg blir å kjøpe en db12r i løpet av måneden tenker jeg.
                                Håper det blir mulig og få hjelp til litt motor og esc lodding samt litt vinkeljusteringer

                                Bestillte også fire Elite 4500 batteripakker i dag, får håpe at disse er bra
                                Stian Bygdnes 1975 mod

                                DB12R

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X