Announcement

Collapse
No announcement yet.

1:12 Track-tråden

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Hvis du for eks vinner et NM så holder du ikke automatisk et bra nivå (hvis de resterende 9 er listefyll) og det samme gjelder oxo ved løp i utlandet eller? eller tar jeg feil der?

    En norsk fører som ble nr 3 i winterchamps for noen år siden (løpet var støre en WM da) det er nivå det når resten av verdenseliten kjørte samme løp


    Gleder meg til høsten for å se om det blir noen reprise på det når de beste skandinavene kommer

    Comment


    • #47
      Hei eg lurte på å kjøpe meg en slik corally 1:12 track bil for å leke meg ute på banen når fuel bilen ikke er i form eller når jeg vill kjøre noe annet.
      Så lurte jeg på om det er mulig å kjøre mamba børsteløs motor i bilen eller er det bare uaktuelt? Muligens med lipo batterier.
      Noen som vet om mamba passer i eller ikke?

      Vist noen har en slikt brukt 1:12 track bil og vil selge så må de ta kontakt på jostein@kallevik.com.
      Jostein Kallevik
      1983
      Haugesund

      Comment


      • #48
        Hei!

        Mamba går ikke i 1:12 og 1:10.
        Men Novak og LRP har en bredt utvalg av børsteløs-systemer som passer.

        Fabiz
        Smallsize Hobbyland A/S
        Team Losi : Spektrum

        Comment


        • #49
          min förste post her

          siden det var så lite bilder i denna posten slenger jeg opp etpar av et lite prosjekt jeg har bynt med







          gravde i kjellern og fant denna..nå er jeg på god vei te å bli hekta
          Tamiya 1:12 Renault 5 Turbo
          Tamiya 1:10 Lancia HF Delta Integral (TT-01)

          Comment


          • #50
            Hehe Motu jo Gammel bekjent fra litt andre hobbyer..
            Takk for sist :wink:
            sigpic

            Team Xray

            Comment


            • #51
              the one and only..eller no
              jo takk det samme, men tror fortsatt du må friske opp minnet mitt
              Tamiya 1:12 Renault 5 Turbo
              Tamiya 1:10 Lancia HF Delta Integral (TT-01)

              Comment


              • #52
                Rune/kathrine/mye fest osv.... er du med?
                sigpic

                Team Xray

                Comment


                • #53
                  ah ja selvfölgelig hörte du holdt på med RC men tenkte rett å slett ikke så langt
                  Tamiya 1:12 Renault 5 Turbo
                  Tamiya 1:10 Lancia HF Delta Integral (TT-01)

                  Comment


                  • #54
                    Klart det går an å montere en Mamba eller tilsvarende motor i hva som helst! Har akkurat boret 4 hull i en stålskive og montert en 9200kV C4 (samme format som Mamba) i en Ass RC12 L3.

                    Har ikke prøvekjørt enda, venter på andre vitale deler.

                    Har en RC18T med Mamba 6800kV, og den går jo som en vettskremt hare med 3S2P LiPo 11,2 V.

                    Blix

                    Originally posted by culexus
                    Hei eg lurte på å kjøpe meg en slik corally 1:12 track bil for å leke meg ute på banen når fuel bilen ikke er i form eller når jeg vill kjøre noe annet.
                    Så lurte jeg på om det er mulig å kjøre mamba børsteløs motor i bilen eller er det bare uaktuelt? Muligens med lipo batterier.
                    Noen som vet om mamba passer i eller ikke?

                    Vist noen har en slikt brukt 1:12 track bil og vil selge så må de ta kontakt på jostein@kallevik.com.

                    Comment


                    • #55
                      Ser flere ikke er meldt på 1/12 track under Nordisk. Husk at vi må være 20 stk for at dette skal bli noe av. Akk nå er det kun 10 og påmeldingsfrist er 14 dager før løpet. Vi må også sørge for at det må minst være en påmeldt fra en annen nasjon enn Norge. Så kjenner dere en svenske eller tre så sørg for at de melder seg på.

                      Hadde vært synd om et slikt løp kjøres uten mulighet for 1/12. Vi er ikke akkurat bortskjemte med teppeløp med helt smooth bane...

                      Tiben
                      Lars Gunnar Tiben - Tiben Design- Digital Printing.
                      Ground: Xray X12, Serpent 733, Futaba.
                      Air:Velocity 50 N2, Trex 600 N LE, CGY750, Futaba Fasst.

                      Comment


                      • #56
                        Originally posted by tiben
                        Ser flere ikke er meldt på 1/12 track under Nordisk. Husk at vi må være 20 stk for at dette skal bli noe av. Akk nå er det kun 10 og påmeldingsfrist er 14 dager før løpet. Vi må også sørge for at det må minst være en påmeldt fra en annen nasjon enn Norge. Så kjenner dere en svenske eller tre så sørg for at de melder seg på.

                        Hadde vært synd om et slikt løp kjøres uten mulighet for 1/12. Vi er ikke akkurat bortskjemte med teppeløp med helt smooth bane...

                        Tiben
                        Skulle egentlig kjøre dette løpet jeg.. men flertallet her oppe ville til Beito.. og flybilletten er jo ikke akkurat gratis...
                        Tamiya - enough said..

                        Comment


                        • #57
                          Originally posted by tiben
                          Ser flere ikke er meldt på 1/12 track under Nordisk. Husk at vi må være 20 stk for at dette skal bli noe av. Akk nå er det kun 10 og påmeldingsfrist er 14 dager før løpet. Vi må også sørge for at det må minst være en påmeldt fra en annen nasjon enn Norge. Så kjenner dere en svenske eller tre så sørg for at de melder seg på.

                          Hadde vært synd om et slikt løp kjøres uten mulighet for 1/12. Vi er ikke akkurat bortskjemte med teppeløp med helt smooth bane...

                          Tiben
                          Har en bil til overs, og kjenner en svenske. Hvis noen får med seg 10 stykker til, og jeg får med en svenske, så er vi vel i boks?
                          Martin Sørlie - 1985
                          TLR - Absima - Spektrum
                          Darkspeed Racing
                          www.teamsmallsize.com

                          Comment


                          • #58
                            Noen som vet hvilken butikk som har lager med flens til Parma-hjul??
                            Skal stå på en CEFX hvis det har noen betydning..
                            Tamiya - enough said..

                            Comment


                            • #59
                              Originally posted by S.E.Pedersen
                              Noen som vet hvilken butikk som har lager med flens til Parma-hjul??
                              Skal stå på en CEFX hvis det har noen betydning..


                              Disse bruker jeg.
                              Jeg kjøper 50 i slengen
                              Sommer: Mugen MTX-5 Vinter: SpeedMerchant Rev 7 og BMI Copperhead 12 FE

                              Comment


                              • #60
                                Originally posted by Rolf
                                Originally posted by S.E.Pedersen
                                Noen som vet hvilken butikk som har lager med flens til Parma-hjul??
                                Skal stå på en CEFX hvis det har noen betydning..


                                Disse bruker jeg.
                                Jeg kjøper 50 i slengen
                                Du skulle vell ikke ha noen å avse, hvis jeg ikke får tak i til helga?? :wink:
                                Tamiya - enough said..

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 0
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X