Announcement

Collapse
No announcement yet.

1:12 Track-tråden

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Jeg kjører Hobbywing Xerun 120A 1S sammen med en LRP X12 5,5t på så og si standardinstillinger. Toppfart er gjennomsnittlig og akselerasjonen mer enn bra nok for meg, og utstyret er knapt lunka etter et heat, så her har man en del å gå på. Enkelt å endre instillinger er det også med programmeringskortet. Eneste ulempa med regulatoren er at den er litt større enn enkelte andre, så det kan være litt trangt å få plassert den i bilen. Jeg måtte slipe litt på antennefestet i min XL for at den ikke skulle binde opp den ene linken.

    Originally posted by Thomaseh View Post
    Og du mååååå jo ikke ha en 4.5T motor
    Klart man må ha det, helst en 2,5t med maks turbo/boost. DA blir det action, en liten stund.
    Last edited by >Jonas<; 5 September 2012, 12:28.
    Team RC Companiet - Minicupen.no
    VBC Wildfire D07 - Xray NT1 - Losi 8ight 2.0 EU - Gelände Defender - Tamiya CC01 - Tamiya M03 - US M41 Walker Bulldog - Kyosho EP Blizzard DF300 - Selvbygd Landing Craft Tank

    Comment


    • Jeg kjører med Viper VTX1 reg, Lrp X12 4.T og det tynneste ankeret til den motoren .
      Dette kjører jeg i en CRC . Jeg har meget bra fart og den virker bra på alle turtall.

      Comment


      • Noen som har testet Team Orion Vortex R10 1-2S?
        Ole Christian Solli
        www.gmbk.no

        Comment


        • Ikke testet, men har en i min så det blir testet etterhvert da som innesesongen kommer igang - i kombinasjon med en Fantom 4.0t
          Team Elefun - Serpent | SkyRC | Futaba | GensACE | Protoform | Sorex | Contact
          “When you are not practicing, remember, someone somewhere is practicing, and when you meet him he will win”

          Comment


          • Originally posted by Ole C View Post
            Noen som har testet Team Orion Vortex R10 1-2S?
            Funker som bare den det.... kjørte med den i vinter..... både i stock og mod......

            Comment


            • Jeg har ikke testet Orion sin, men vil tippe at den er god som gull. Innebygd booster og jo også en fordel.

              Det som er viktig å tenke på når man skal velge ESC til 12'er er størrelsen på den, og at alle kontaktpunkt er på siden. Orion, LRP, KoPropo har alle esc'er som har fin størrelse, og det er høyden som er mest kritisk. Nå som mange kjører med inline biler har man fått mer plass til ESC fordi den blir montert på en plass der takhøyden er større.

              Jeg kjører selv en KoPorpo VFS 1 BMF 1.5 med mod. software, og har aldri hatt noen problemer med den. Programmerer 5 ønskede programmer på pc og laster dem ned til ESC. Skifte av program, og endring av dragbrake gjøres enkelt via en knapp på bryteren. Denne har ikke innebygd booster, men TQcells har en som fungerer ypperlig.
              Yokomo R12 - Yokomo BD7 - Fantom Racing - KoPropo - Hobbywing - GM - Protoform
              www.minicar-racing.no

              Comment


              • Da blir det nok Orion på meg å siden jeg kan kjøpe den rett nedi gata. Takk for tips
                Hans Nikolaisen www.rc-land.no www.antrade.no Xray for alle penga!

                Comment


                • Orca kommer også med 1S reg i løpet av høsten....... tror den blir bra ........

                  Comment


                  • Jeg har R10 2-3S i touringen, og har ikke akkurat kjørt mye med den, men rasende fornøyd med den i hvert fall. Har en Novak 12`er reg i X12`en og den har fungert fint den også, Husker ikke hva den heter i farta.

                    Hans, hør med Christian på Minicar Racing i vestfold. Han tok over Kyosho/Orion til race-miljøet når jeg la ned.
                    Ole Christian Solli
                    www.gmbk.no

                    Comment


                    • Originally posted by Ole C View Post
                      Jeg har R10 2-3S i touringen, og har ikke akkurat kjørt mye med den, men rasende fornøyd med den i hvert fall. Har en Novak 12`er reg i X12`en og den har fungert fint den også, Husker ikke hva den heter i farta.

                      Hans, hør med Christian på Minicar Racing i vestfold. Han tok over Kyosho/Orion til race-miljøet når jeg la ned.
                      Samme pris som Mekonomen, men takk for tipset.
                      Last edited by hanikol; 6 September 2012, 06:41.
                      Hans Nikolaisen www.rc-land.no www.antrade.no Xray for alle penga!

                      Comment


                      • Originally posted by TOP-Driver View Post
                        Orca kommer også med 1S reg i løpet av høsten....... tror den blir bra ........
                        De som har brukt den har 2 vifter på????? Why?
                        Helge Johannessen
                        1975 modell
                        Serpent S411, Serpent 747,CRC Gen X, NOSRAM, Novarossi, FUTABA,

                        Comment


                        • Talte med Hagberg i helgen om denne regulator. Han havde rigtig nok kjørt med 2 vifter på, men han mente dette var overkill. Han mente dog at den trengte en vifte. Er vel for at den blir varm skulle man tro.
                          Ole Bro. X-Regerende Nordisk Mester 200mm Track
                          Serpent 747. 411. 120LT onroad. Team Serpent Norway

                          Comment


                          • Originally posted by Schnellfahrer View Post
                            De som har brukt den har 2 vifter på????? Why?
                            Det er vel for at de kjører fortere enn deg og meg

                            Comment


                            • Skal ikke så mye til det da!

                              Originally posted by TOP-Driver View Post
                              Det er vel for at de kjører fortere enn deg og meg

                              Grenleder Elektro Touring. ARC! www.thomaseh.no
                              Like HD Paint on Facebook! https://www.facebook.com/hdpaintz

                              Comment


                              • Pass deg, John biter....

                                tan
                                Tor Arne Nicolaisen GMBK

                                Lei av å knuse motstandere!

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X