Announcement

Collapse
No announcement yet.

M-chassis forum

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Mange som skal ut og dure i morra?
    Martin Sørlie - 1985
    TLR - Absima - Spektrum
    Darkspeed Racing
    www.teamsmallsize.com

    Comment


    • Det inneholder 4 dempere og 8 fjærer.

      Ja, skal kjøre i morgen så klart..
      Jeppe Johannessen, 1981

      Comment


      • Har planer om det ja
        Tor øyvind Andersen 74
        Gjerdrum Motorklubb nå snart med egen Buggybane

        Comment


        • Genialt bra, håper vi blir en liten gjeng!

          Og nå syntes jeg alle burde huske å melde seg på til løpet på furuset den 5/2!! www.oslomodellbilklubb.no

          Til slutt et lite bilde, etter en hard dag med mye slåssing på banen, og bulker og merker som en bilcrossbil, slo minien min seg endelig på flaska...........

          Martin Sørlie - 1985
          TLR - Absima - Spektrum
          Darkspeed Racing
          www.teamsmallsize.com

          Comment


          • Originally posted by Razer
            Genialt bra, håper vi blir en liten gjeng!

            Og nå syntes jeg alle burde huske å melde seg på til løpet på furuset den 5/2!! www.oslomodellbilklubb.no

            Til slutt et lite bilde, etter en hard dag med mye slåssing på banen, og bulker og merker som en bilcrossbil, slo minien min seg endelig på flaska.......

            SINNSVAKT møkkete og sliten den ble idag da.. hehe.. Satt på noen litt for store felger på minien min, ble litt i drøyeste laget å kjøre med de. får ikke plass under karossen:P hehe..
            YOKOMO DIB RED | YOKOMO WRAP UP NEXT FRD | KYOSHO INFERNO MP 7.5 | TAMIYA M-CHASSIS M-06

            Comment


            • Originally posted by nikko
              Originally posted by Razer
              Genialt bra, håper vi blir en liten gjeng!

              Og nå syntes jeg alle burde huske å melde seg på til løpet på furuset den 5/2!! www.oslomodellbilklubb.no

              Til slutt et lite bilde, etter en hard dag med mye slåssing på banen, og bulker og merker som en bilcrossbil, slo minien min seg endelig på flaska.......

              SINNSVAKT møkkete og sliten den ble idag da.. hehe.. Satt på noen litt for store felger på minien min, ble litt i drøyeste laget å kjøre med de. får ikke plass under karossen:P hehe..
              det så vel ikke direkte smart ut heller.
              A REAL TWIN IS A V-TWIN.
              alt under 1200 cc er en startmotor.
              R.I.P Konrad My litle friend i will never forget you.

              Comment


              • Originally posted by nikko
                Originally posted by Razer
                Genialt bra, håper vi blir en liten gjeng!

                Og nå syntes jeg alle burde huske å melde seg på til løpet på furuset den 5/2!! www.oslomodellbilklubb.no

                Til slutt et lite bilde, etter en hard dag med mye slåssing på banen, og bulker og merker som en bilcrossbil, slo minien min seg endelig på flaska.......

                SINNSVAKT møkkete og sliten den ble idag da.. hehe.. Satt på noen litt for store felger på minien min, ble litt i drøyeste laget å kjøre med de. får ikke plass under karossen:P hehe..
                Ja, du vet... Hardingene fra Røyken vøtt...
                Martin Sørlie - 1985
                TLR - Absima - Spektrum
                Darkspeed Racing
                www.teamsmallsize.com

                Comment


                • Hmmm. Kjøring utgår for meg i morra, blir isbanekjøring på Lisjøen istedet. Men jeg kommer hardere og mer nådeløst tilbake!!
                  Martin Sørlie - 1985
                  TLR - Absima - Spektrum
                  Darkspeed Racing
                  www.teamsmallsize.com

                  Comment


                  • Holdt isen eller Martin?

                    Var å kjørte i Oslo i dag. Fortrinnsvis touring, men måtte jo teste M-Chassis bilen også

                    La friskt utpå sammen med Jeppe. Jeg med gummihjul og han med skum.
                    No way hose, holdt ikke følge. La på noen gamle touring skumdekk.
                    Da ble det plutselig racing ut av det. Skal jeg være ærlig var vel Jeppe bittelitt raskere, men det var kjempemorsomt :mrgreen:

                    Gleder meg til racing den 5. og blir gull å teste Ekspress hjulene du har bestilt.
                    Terje Holm, 1968 mod - Uten hjul -

                    Comment


                    • Nå blir det ny M-Chassis /1:18 buggy bane i storsalen på Badet Raceway
                      Layouten er lagt og offesiell åpning blir Mandag 30 / 01 - 2006
                      Se bilder på :
                      Bilbane.no
                      + 40 med M-Chassis
                      Roy Bråten

                      Comment


                      • jippi! blire m- chassi løp snart da?
                        Morten Randen 1984 modell.
                        www.lanekassen.no

                        Comment


                        • Hei!

                          Razer: Jeg skal bestille det etterhvert... Er noe annet jeg skal ha også, så da kan jeg jo bestille det i samme slengen..... Er det noen som skal ha noe på RCMart snart? Vi kunne jo ha lagt inn en leveranse sammen.
                          Jeg har også meldt meg på løpet den 5.! Gleder meg!

                          RCMart har ikke sendt tinga mine enda, så jeg tror ikke det blir noe kjøring før neste Tirsdag for min del, utenom 1:10 da....
                          Hvor lang tid brukte folka her på å bygge M03?

                          Fabiz
                          Smallsize Hobbyland A/S
                          Team Losi : Spektrum

                          Comment


                          • Originally posted by Fabiz
                            Hei!

                            Razer: Jeg skal bestille det etterhvert... Er noe annet jeg skal ha også, så da kan jeg jo bestille det i samme slengen..... Er det noen som skal ha noe på RCMart snart? Vi kunne jo ha lagt inn en leveranse sammen.
                            Jeg har også meldt meg på løpet den 5.! Gleder meg!

                            RCMart har ikke sendt tinga mine enda, så jeg tror ikke det blir noe kjøring før neste Tirsdag for min del, utenom 1:10 da....
                            Hvor lang tid brukte folka her på å bygge M03?

                            Fabiz
                            jeg bygde min M på ca 2 timer. M03 tar vel ike så mye lenegr tid å bygge tenker jeg. det sprøs jo selvfølgelig litt på ferdighetene med verktøyet da. noen bruker kanskej kortere tid mens adre bruker lengr tid.

                            har du handla inn bil og kule lager så har du kommet langt. et sett med gode olje dempere og fjærer med forskjellig hardhet er jo greit å ha.
                            A REAL TWIN IS A V-TWIN.
                            alt under 1200 cc er en startmotor.
                            R.I.P Konrad My litle friend i will never forget you.

                            Comment


                            • Hei!

                              Jan-Ivar: Jeg finner ikke noen dempere og fjærer til M.
                              Hvilke biler kan jeg plukke deler fra?
                              Hvis du brukte 2 timer, så tror jeg det kan bli kjøring på torsdag, evt. at jeg skrur bilen opp på Furuset....

                              Fabiz
                              Smallsize Hobbyland A/S
                              Team Losi : Spektrum

                              Comment


                              • Originally posted by Fabiz
                                Hei!

                                Jan-Ivar: Jeg finner ikke noen dempere og fjærer til M.
                                Hvilke biler kan jeg plukke deler fra?
                                Hvis du brukte 2 timer, så tror jeg det kan bli kjøring på torsdag, evt. at jeg skrur bilen opp på Furuset....

                                Fabiz
                                leter du på Rc mart?

                                Tamiya dele nummer 50746,50519,53155,53280 er alle olje støtdempere som vil passe på m03 og m04 bilene. fant bare 505198 hos rc mart men sjekker du hoe towerr hobbies så har de demperne på lager.
                                dele nummer 53333 er passende fjærer til bilene.
                                eller du kan bruk xtra speed demperne med dele nummer XS-19bu eller xs-19bk.
                                eller GPM dele nummer tt050 i forskjellige farger
                                eller Xspeed dele nummer xsrd-155.

                                rc mart har gpm xtra speed og xspeed demperne.

                                her hjemem vet jeg at Nortrading i Mysen har originale Tamiya olje dempere og de har Carson aludemper sett som også vil passe.


                                her er det bare å bestille.


                                lykke til.
                                A REAL TWIN IS A V-TWIN.
                                alt under 1200 cc er en startmotor.
                                R.I.P Konrad My litle friend i will never forget you.

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X