Announcement

Collapse
No announcement yet.

M-chassis forum

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • M-chassis forum

    Hehe, good 4 U. Har du lest denne: http://www.rc-mini.net/joomla/index....our&Itemid=115

    Å ja, velkommen til i gjengen med 4wd mini.
    living in the fast lane

    Comment


    • hadde ikke sett den artikkelen før nei, leser ikke slike artikler da de som regel er beregnet for aktive sjåfører.
      men batteri tipset der var fint. har ikke tittet på batteri eller servo ennå men jeg bruker ikke li-fe med mindre jeg er tvunget til det.

      visste det var en unormal bil da jeg så den og det var derfor jeg ville ha den
      IR Tank: Tamiya 1/16 M26 Pershing| VSP 1/24; leo2, t-72. |
      Car: Mini-Z buggy,m03| 1/18: Xray M18MT, Iron Track mastadon| 1/10: Tamiya tt01r, m05, f104, Axial wraith

      Comment






      • dett var dett for nå.

        skal prøve med shorty pack først men det betyr micro server + micro esc siden det er det eneste som det er plass til.
        håper en 2,2kg servo er nok, vet ikke om noen andre micro servoer som er kraftigere.
        funker ikke dette må jeg nok ty til den derre li-fi dingsen til tamiya.

        har ikke bestemt meg for lokk ennå, bare att det blir metallic rød. tar det utover våren, en del regninger som kommer i mars.
        IR Tank: Tamiya 1/16 M26 Pershing| VSP 1/24; leo2, t-72. |
        Car: Mini-Z buggy,m03| 1/18: Xray M18MT, Iron Track mastadon| 1/10: Tamiya tt01r, m05, f104, Axial wraith

        Comment

        (RS) Radiostyrt.no Statistics

        Collapse

        Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
        Welcome to our newest member, Erik-M.
        Working...
        X