Announcement

Collapse
No announcement yet.

M-chassis forum

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Originally posted by Razer
    Jeg betviler ikke regnestykket, men klipper dere istykker mini karossen for å få plass til touringstørrelse-hjul?

    Og dekkslitasjen er jo minimal i denne klassen, et skumhjul som kan revne i filler vil vel da være fordyrende for en nybegynner?
    nei trenger ikke klippe karros og ingen sier at du må ha men vi sier at det er billigere . det går på skinner da nesten med de ulemper det har som veldig direkte styring foreksempel. touring skum slipt ned til ca 56-54 mm burde være bra for de som vill teste dette men det er jo opp til hver enkelt da jeg har vel ca 10 sett med halvslitte hjul i fra i sommer så dettte skal testes ut . :P
    Have no Fear FAT man is here
    (57modell)

    Comment


    • #47
      Originally posted by Tor Einar
      Hei...hvor får man kjøpt dekk til M-chssi nå ? Har en M-03 og må ha litt forskjelige dekk til den! har ikke kjørt på en stund så jeg hvet ikke hva som blir brukt i dag ?
      '

      www.nortrading har dekk og felger eller du kan surfe over dammen oig handle hos tower hobbies. de har Hpi dekk også
      A REAL TWIN IS A V-TWIN.
      alt under 1200 cc er en startmotor.
      R.I.P Konrad My litle friend i will never forget you.

      Comment


      • #48
        Hei!!!

        Når jeg så dette karosseriet slo det meg at det kunne passe til M siden det er en akselavstand på 225 og at det "bare" er 156 breit..
        Passer dette M-Chassis eller?

        Smallsize Hobbyland A/S
        Team Losi : Spektrum

        Comment


        • #49
          polo karosset fra HPI passa hvertfall så da gjør sikkert mazdaen det og...
          Team Elefun - Serpent | SkyRC | Futaba | GensACE | Protoform | Sorex | Contact
          “When you are not practicing, remember, someone somewhere is practicing, and when you meet him he will win”

          Comment


          • #50
            hei jeg fikk prøve skumhjul på m-chassis,n min i romjula og det var veldig gromt ,men poenget var jo at det også skulle være billig og kjøre dette ,og jeg vet at hjulene ikke er dyre men det blir jo ikke billig for oss nybegynere hvis vi er nødt til og gå og kjøpe oss dekkdreiebenk for og ha det litt gøy på vinter,n
            Tor øyvind Andersen 74
            Gjerdrum Motorklubb nå snart med egen Buggybane

            Comment


            • #51
              hvis du har power skal du få låne dekk dreiern min bare si i fra den ligger i garasjen og venter på sommer'n . men sist jeg var på furuset sto det en der da men som sagt si i fra så får du låne evnt kan den stå på furuset da men har ikke power som sagt :P
              Have no Fear FAT man is here
              (57modell)

              Comment


              • #52
                Hei!!

                Før jul dreide jeg, eller "Q" dreide dekka mine på den som står på Furuset.
                Tror det er 4 stk. som har kjøpt den inn, men alle bruker den... :P

                Fabiz
                Smallsize Hobbyland A/S
                Team Losi : Spektrum

                Comment


                • #53
                  passer dette på m chassie? http://www2.towerhobbies.com/cgi-bin...?&I=LXN209&P=0
                  Morten Randen 1984 modell.
                  www.lanekassen.no

                  Comment


                  • #54
                    Hei takk for tilbudet men jeg var på furuset i dag og fikk dreid dekk.
                    men jeg lurer også på hvor tjukk olje jeg bør ha i demperne mine
                    Tor øyvind Andersen 74
                    Gjerdrum Motorklubb nå snart med egen Buggybane

                    Comment


                    • #55
                      Noen som vet om det vil bli brukt skumdekk i M-Chassi i Spydeberg til helga?
                      Roger Larsen 67.... Valdres
                      Meritter: Svømmeknappen i 1977

                      Comment


                      • #56
                        Roar har satt opp sin dekkdreier på Furuset .

                        Roger et står ikke noe om dekk i løpsinbydelsen i Spydeberg .

                        De som kan vite dette er de lokale førerene . ( mye grep der ryktes det )


                        Tor Øyvind : Bruk tykk olje forran og litt tynnere bak ( 70 -40 )
                        + 40 med M-Chassis
                        Roy Bråten

                        Comment


                        • #57
                          Det karrosseriet har en bredde på 225 mm

                          Dette vil nok se rart ut .
                          + 40 med M-Chassis
                          Roy Bråten

                          Comment


                          • #58
                            Hei!!!

                            Bredden er ikke 225, det er akselavstanden, samma som med MX-5'en jeg la ut litt lenger opp her...
                            Tror det kan passe på M'en...

                            Fabiz
                            Smallsize Hobbyland A/S
                            Team Losi : Spektrum

                            Comment


                            • #59
                              Siden disse såkalte gamlekara i M-chassi ikke kjenner sine egne biler kan jeg meddele at 225mm Hpi karossene passer Medium lengde bilene.
                              Martin Sørlie - 1985
                              TLR - Absima - Spektrum
                              Darkspeed Racing
                              www.teamsmallsize.com

                              Comment


                              • #60
                                Originally posted by Razer
                                Siden disse såkalte gamlekara i M-chassi ikke kjenner sine egne biler kan jeg meddele at 225mm Hpi karossene passer Medium lengde bilene.

                                senil jeg nei bank i bordet!
                                "bank bank"

                                kom inn.
                                A REAL TWIN IS A V-TWIN.
                                alt under 1200 cc er en startmotor.
                                R.I.P Konrad My litle friend i will never forget you.

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X