Announcement

Collapse
No announcement yet.

M-chassis forum

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by Jørgen
    Litt of-topic her:

    Du Magnus S, kan du korte ned signaturen din?
    Det skal egentlig være maks 3 linjer.
    Den er 2 linjer her.... Buuuuuuuuuuut then again, han kan ha forandret den allerede:P
    Mats Håkon Strand - 1984-modell
    Trondheim RC-bilklubb
    - GS Storm - Xray T1FK'05 - Schumacher SST Axis Pro - Sanwa M8 -

    Comment


    • Kanskje det blir noen dekk på meg #Razer

      #Jørgen
      - Det var ikke bare bare og kutte ned den signaturen :wink:
      Men gikk til slutt ser du.
      Tnx for tippset
      sigpic

      Comment


      • Bare husk at siste frist for bestilling er Fredag 20/1 kl 12.00!

        Prisen er enda ikke klar, for jeg må regne ut hva det blir totalt med frakt osv, men mye blir det definitivt ikke!
        Martin Sørlie - 1985
        TLR - Absima - Spektrum
        Darkspeed Racing
        www.teamsmallsize.com

        Comment


        • Hei!

          Jeg ser etter kulelager til M03 på RCMart nå, men finner det ikke...
          Er det noen som har link?
          Hva er det jeg trenger under oppbygging av denne bilen utenom det som følger med?

          Fabiz
          Smallsize Hobbyland A/S
          Team Losi : Spektrum

          Comment


          • Originally posted by Fabiz
            Hei!

            Jeg ser etter kulelager til M03 på RCMart nå, men finner det ikke...
            Er det noen som har link?
            Hva er det jeg trenger under oppbygging av denne bilen utenom det som følger med?

            Fabiz
            We sell RC Rock Crawlers, Drift, Touring, Truck, Car kits, Parts, ESC, Motors, Servos, Tires, Bearings, Bodies, Damper & RC Accessories. We ship worldwide!


            Håper disse funker, for de har jeg bestilt til Magnus.
            Roger Solmyr '67
            Team Magic G4s RTR, Tamiya TNX 5.2R, M-chassis Suzuki Swift, TeamLosi XXXS-G+, Div. Mini-Z.

            Comment


            • Hei!

              Takk for tipset...La det i vogna...
              Hva mer trenger jeg?
              Verktøy, Fett, Oljer osv....
              Hvilke dempere og fjærer passer?

              Fabiz
              Smallsize Hobbyland A/S
              Team Losi : Spektrum

              Comment


              • Hei!

                Da har jeg bestilt masse på RCMart!

                1xM03 Mini Cooper
                1xKulelagersett
                1 Sett felger og dekk
                masse fett og oljer... :wink:
                3x3000mah Stickpacker
                +++++

                Venter på bilen, skulle ta 3-4 Dager....Betalte 122$ for bar frakt..... :?
                Er det noen som skal være med på å kjøre rally på den "Gamle" OR-Banen på Hverven til sommeren eller?
                Har bestilt ett ekstra sett med Radial dekk...
                Go M!!!

                Fabiz
                Smallsize Hobbyland A/S
                Team Losi : Spektrum

                Comment


                • rart

                  Betalte 122$ for bare frakt.


                  Jeg kjøpte det samme som deg og betalte 67 dollar i frakt
                  Jeg betalte med mastercard. Fikk pakka på døra etter 4 dager.
                  sigpic
                  http://www.kyosho.no/

                  Comment


                  • Men jeg kjøpte mer....
                    Jeg handlet for 3500,-

                    Fabiz
                    Smallsize Hobbyland A/S
                    Team Losi : Spektrum

                    Comment


                    • Hei!

                      Her er den komplette listen:
                      1 x Yeah Racing Blue Teflon Bearing (#YB0051B) Tamiya M-03/04 & FF02 (YB0051B) = USD$11.90
                      1 x Dinball Premium - High-Quality Pit Towel () = USD$9.90
                      1 x Tamiya (#58211) Rover Mini Cooper Racing(M03)w/ESC (58211) = USD$79.90
                      1 x *TowerPro (#SG-5010) Digital Hi-Speed Servo (SG-5010) = USD$19.90
                      2 x Tamiya (#50676) Rover Mini-Cooper '94 Monte-Carlo Plated Wheel (50676) = USD$10.00
                      1 x Xpress (#T-003/4) Mini Foam Tire & Wheel Set (T-003/4) = USD$5.90
                      2 x Tamiya (#50684) M-Chassis 60D M-Grip Radial Tires (1 PR) (50684) = USD$13.00
                      3 x Intellect (#30006) Battery 3000 7.2V High-Voltage Packing Set (30006) = USD$47.70
                      1 x TOPCAD (#50362) Color Stick For Tires and Wheels (6pcs) (50362) = USD$3.90
                      3 x TOPCAD (#50338BK) 1/10 Tire Bag / (Black) For Tire width up to 28 mm (50338BK) = USD$8.70
                      12 x GP ReCharg. NiMH 1.2V 3700mAh ^1.16V (Matched) (GP3700(Match) = USD$70.80
                      1 x G-MAXX (#BC-001) Battery Case (5pcs) (BC-001) = USD$2.90
                      1 x Speed Mind (#GW-043GD) Spikes Power Batt. Bar Gold Plated (GW-043GD) = USD$3.90
                      1 x *Yeah Racing (#YA0030) 4.0 X 15.0mm Battery Connector (YA0030) = USD$1.90
                      4 x Tamiya (#87004) Liquid Thread Lock (87004) = USD$14.00
                      5 x Tamiya (#53439) Anti-Wear Grease (3g) (53439) = USD$24.50
                      1 x 3Racing (#TC4-006) Graphite Front Upper Bumper (TC4-006) = USD$11.90

                      Fabiz
                      Smallsize Hobbyland A/S
                      Team Losi : Spektrum

                      Comment


                      • spøk

                        Du er gæærn :wink: Det var frakta jeg kikka på ikke innholdet. Bestilte nesten like mye som deg bortsett fra batteripakkene. Synes det var sykt at du måtte betale dobbelt så mye som meg i frakt.... Jeg høvla ned en masse ekstra stæsj i handle vogna men fjerne det senere men frakta ble ikke noe høyere for det. Men fjerna det i ettertid. Må legge igjen litt spenn i norske sjapper også. Så MM fikk spenn av meg i dag, angrer litt i ettertid.

                        Så 60 buks ekstra for 3 battpakker " bob bob " men sparer vel på det hvis det er noen av de hissigpropp pakkene. -selv betaler jeg 30 spenn cella i norge, de er det nesten like bra futt i som GP cellene.

                        Vi skulle hatt en liten rc mart topic hvor folk kunne bestilt deler sammen. Spess vi som bor sånn någenlunde i nærheten av hverandre...

                        Åssen er det hvis vi bestiller ting for 200 spenn, blir frakta da så hissig at det ikke lønner seg? ja ja vet jeg kan gå inn å teste sjæl, men gidder ikke. sikkert noen som har erfaring med det.
                        sigpic
                        http://www.kyosho.no/

                        Comment


                        • Hvis dere hadde fulgt med i timen, hadde dere sett at fraktprisen går på vekt. Ergo er f.eks. batterier noe av det dyreste du kan bestille, fordi det veier mye!


                          Forresten, til dere som har bestilt dekk, prisen er ca 65 kr etter frakt og alt, men jo flere bestillinger jeg får, jo lavere blir prisen! Jeg har da satt opp dyrest frakt og alle forsikringer, det blir jo en pakke på hittil nesten 10 kg med små skumhjul til M-chassis
                          Martin Sørlie - 1985
                          TLR - Absima - Spektrum
                          Darkspeed Racing
                          www.teamsmallsize.com

                          Comment


                          • Icedice: Det med å bestille sammen syns jeg var en god ide!
                            Jeg regnet ut at jeg sparte 2 laken på å bestille fra HK hvis jeg får momsen i ræva i tillegg...

                            Razer: OI! Du får ikke dyr frakt da...
                            Tror du det blir så tungt da? Snakka du ikke om 50 sett på Furuset a? Skumdekk er jo ikke så tungt da...
                            Menmen... Vi skulle ikke ha lagt inn bestilling på Radial Tires også da, med at noen av oss har planer om Rallykjøring... Det er lenge til sommeren da....

                            Fabiz
                            Smallsize Hobbyland A/S
                            Team Losi : Spektrum

                            Comment


                            • tenkte jeg bare skulle nevne at med littegranne justering funka mx5en min supert med de samme skumdekka.. henger ikke heeelt på martin hele tida. men han jukser. kan kjøre.. jeg har knapt tatt i en rcbil de siste 5 åra :P

                              men mye kulere å kjøre dem på skumhjula her enn på org dekka..

                              oppsett på min? lav stiv og uten krengningshemmere..

                              noen gode tips på å "tighte" opp styringa litt på mchassis ? kjører med kjip futaba servo. bilen "vandrer" litt mer sideveis enn jeg liker. Trinity fueltouringen jeg kjørte sist jeg dreiv med rc føltes en SMULE tightere i styring osv..
                              Harald Frøislihagen - rwd pilot

                              Comment


                              • Originally posted by Fabiz
                                Icedice: Det med å bestille sammen syns jeg var en god ide!
                                Jeg regnet ut at jeg sparte 2 laken på å bestille fra HK hvis jeg får momsen i ræva i tillegg...

                                Razer: OI! Du får ikke dyr frakt da...
                                Tror du det blir så tungt da? Snakka du ikke om 50 sett på Furuset a? Skumdekk er jo ikke så tungt da...
                                Menmen... Vi skulle ikke ha lagt inn bestilling på Radial Tires også da, med at noen av oss har planer om Rallykjøring... Det er lenge til sommeren da....

                                Fabiz
                                Det står som sagt på websiden, det utregnes vekt der, så du ser hva frakta blir. Og 50-60 sett slike dekksett med innpakning begynner å veie en del!

                                Jeg kan godt innby til bestilling av rallydekk litt senere på året, når snjoen begynner å smelte, blir oppslutning like stor som nå, er det mye penger å spare etterhvert. Helt til butikkene sender torpedo på meg da.......
                                Martin Sørlie - 1985
                                TLR - Absima - Spektrum
                                Darkspeed Racing
                                www.teamsmallsize.com

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X