Announcement

Collapse
No announcement yet.

min Tamiya m-03l

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • min Tamiya m-03l

    Hei

    Har gått til innkjøp av en Tamiya m-03l. har så vidt prøvd den, virker som om den ligger bra på veien Kommer blider i kveld tenker jeg.
    Er det noen som har tips/triks? og hvor kjøper man dek(m-grip) i norge?
    Leg ut bilder av din bil også da?

    Tobias
    Drammen rc klubb Sprint 2 med Robitronic 5.5t ,Spektrum dx3s, Tamiya M-03L, Hpi E-Savage, Tamiya Nitro Thunder, Sportwerks Raven st og div. andre prosjekter=) If you feel that everything is under control, you just NOT drive fast enough!

  • #2
    RC-Land har litt av hvert til M-chassis. Hvis du er ute etter dekk til å kjøre på asfalt med ville jeg heller valgt Shimizu 60 dekk, f.eks. hard/medium foran og medium/soft (evnt super soft hvis grepet er veldig dårlig) bak. RC-Land selger Shimizu, så mulig de har eller kan skaffe disse. Oljedempere er å foretrekke, og her fungerer 3Racing sine fint og koster bare halvparten av Tamiya sine. De nedre demperfestene på disse kan knekke ved påkjørsel, og da kan man bruke skruer og de nedre demperfestene (i stedet for den kula å feste de på) fra originaldemperne sammen med demperkoppen fra disse, så knekker de neppe igjen.
    Team RC Companiet - Minicupen.no
    VBC Wildfire D07 - Xray NT1 - Losi 8ight 2.0 EU - Gelände Defender - Tamiya CC01 - Tamiya M03 - US M41 Walker Bulldog - Kyosho EP Blizzard DF300 - Selvbygd Landing Craft Tank

    Comment


    • #3
      På banen jeg kjører på så kan man bare kjøre med Tamiya m-grip. det er en del oppgraderinger på denne nå titanium fester til dempere, aleminiumdempere og litt Carbon. kommer med bilde i kveld tror jeg)
      Last edited by TobiasRC; 27 March 2012, 16:35.
      Drammen rc klubb Sprint 2 med Robitronic 5.5t ,Spektrum dx3s, Tamiya M-03L, Hpi E-Savage, Tamiya Nitro Thunder, Sportwerks Raven st og div. andre prosjekter=) If you feel that everything is under control, you just NOT drive fast enough!

      Comment


      • #4
        nei beklager leste i relemanget og de anbefalte Tamiya m-grip, da er ikke dekk noe problem da har jeg 4 par da!!!
        Drammen rc klubb Sprint 2 med Robitronic 5.5t ,Spektrum dx3s, Tamiya M-03L, Hpi E-Savage, Tamiya Nitro Thunder, Sportwerks Raven st og div. andre prosjekter=) If you feel that everything is under control, you just NOT drive fast enough!

        Comment


        • #5
          Her står det mye fint om M03.

          Comment


          • #6
            Her er det noen bilder av bilen min.Click image for larger version

Name:	Picture0793.jpg
Views:	1
Size:	37.8 KB
ID:	776975Click image for larger version

Name:	Picture0794.jpg
Views:	1
Size:	41.8 KB
ID:	776976Click image for larger version

Name:	Picture0795.jpg
Views:	1
Size:	38.4 KB
ID:	776977Click image for larger version

Name:	Picture0796.jpg
Views:	1
Size:	42.8 KB
ID:	776978Click image for larger version

Name:	Picture0797.jpg
Views:	1
Size:	35.6 KB
ID:	776979
            Drammen rc klubb Sprint 2 med Robitronic 5.5t ,Spektrum dx3s, Tamiya M-03L, Hpi E-Savage, Tamiya Nitro Thunder, Sportwerks Raven st og div. andre prosjekter=) If you feel that everything is under control, you just NOT drive fast enough!

            Comment

            (RS) Radiostyrt.no Statistics

            Collapse

            Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 0
            Welcome to our newest member, Erik-M.
            Working...
            X