Announcement

Collapse
No announcement yet.

Har dere noen tips og triks til M-03?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Nei, aldri kjørt sammen med noen som har hatt M06, så det blir spennende å se. Er de en god del mer følsomme for underlaget? Hvordan rundetider har dere hatt på RC land i forhold til M03/M05?
    Team RC Companiet - Minicupen.no
    VBC Wildfire D07 - Xray NT1 - Losi 8ight 2.0 EU - Gelände Defender - Tamiya CC01 - Tamiya M03 - US M41 Walker Bulldog - Kyosho EP Blizzard DF300 - Selvbygd Landing Craft Tank

    Comment


    • Litt tidlig og si , vi er i prøvestadiet ennå . Snart nede på de samme tidene som Tores M05 .
      Helt annen kjørestil , og tror nok de kan være litt mere følsomme for ujevnheter .
      Har jo også bare prøvd på RC-land sitt teppe .
      + 40 med M-Chassis
      Roy Bråten

      Comment


      • Prøver meg på Tamiya sine turnbickles og de derre monterbare CVS'ene.
        Bare for å prøve.
        Kanskje jeg får råd til et karosseri snart og slipper å kjøre med BMW Mini....
        Jeg kan godt være enig med deg, men da tar vi feil begge to. ....
        Facebook -> Mini-Z Norway

        Comment


        • Jaggu 2 sprekte C'r... Greit å få byttet, selv om jeg sikker ikke merker forskjell.
          Er jo ikke så god til å kjøre akkurat.

          Men har fått satt på CVD'r og justerbare turnbuckles.
          Må snart få kommet meg ut å teste litt. Stakkars bilen....Men så var det det med tid da....og penger i mitt tilfellet...
          Jeg kan godt være enig med deg, men da tar vi feil begge to. ....
          Facebook -> Mini-Z Norway

          Comment


          • Da er det meste klart for litt kjøring på Sørlihavna.
            Har ikke testet bilen etter siste service, så dette kan bli frustrerende og artig.

            Har to herpa mini karosseri, både BMW og orginal. Aner ikke helt hvem jeg skal ødelegge mere. Lar Golf'n bli hjemme.
            Så får jeg se om nye sweep dekk takler det da. Har 40 / 25 akkurat nå.
            Ser ut som at jeg trenger litt mere toe-out i fronten, men får teste litt før jeg justerer.
            Jeg kan godt være enig med deg, men da tar vi feil begge to. ....
            Facebook -> Mini-Z Norway

            Comment


            • Denne bilen skal jeg kvitte meg med nå. Må bare se hva som blir igjen etter at jeg er ferdig med to andre biler.
              Jeg kan godt være enig med deg, men da tar vi feil begge to. ....
              Facebook -> Mini-Z Norway

              Comment

              (RS) Radiostyrt.no Statistics

              Collapse

              Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 0
              Welcome to our newest member, Erik-M.
              Working...
              X