Announcement

Collapse
No announcement yet.

Kyosho Pure Ten Aplpha forum

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Viper_TsX: Den er helt grei å drifte med. Jeg tok å gjorde om min til "driftebil" satt på fete dekaler og senka bilen to the max og sånn. Sprayet også sånn gummigreier på dekka som gjorde at de ble glatte as F***.

    Men jeg har problemer med diffen, den har vært helt k*k etter jeg demonterte den.
    Modifisert kyosho pure ten alpha gp1

    Comment


    • #17
      Til den som lurte på om bilen tåler vann!!!!!



      Det jeg har gjort for at min skal tåle vann er at jeg gikk å kjøpte en pose med ballonger. Så trakk jeg de utta på servoer, batterier og mottaker så funker det helt fint Da er det vanntett
      Modifisert kyosho pure ten alpha gp1

      Comment


      • #18
        Ikke vann. Men snø. Går kansje for det samme men jeg har kjørt mye på snø uten å dekke over noe som helst.

        Skal ikke kyosho biler tåle alt slags vær da? Jeg er sikker på at jeg har lest det i en katalog eller noe.
        Jommen sa jeg smør.

        Comment


        • #19
          pure ten er vel hvertfall ikke den som tåler all slags vær slik den kommer ut av esken.
          Det med å ta ballonger over utstyret virker kjempefint!

          Comment


          • #20
            Legg ut et bilde av hvordan du gjorde det da..
            Jommen sa jeg smør.

            Comment


            • #21
              Jeg har solgt min pure ten.
              Men det kan da ikke være så vrient å tre en ballong over en mottaker? :P

              Comment


              • #22
                Da står jo "enden" på ballongen og tar oppi taket? Eller hva?
                Jommen sa jeg smør.

                Comment


                • #23
                  Originally posted by SaG_Dark
                  Viper_TsX: Den er helt grei å drifte med. Jeg tok å gjorde om min til "driftebil" satt på fete dekaler og senka bilen to the max og sånn. Sprayet også sånn gummigreier på dekka som gjorde at de ble glatte as F***.

                  Men jeg har problemer med diffen, den har vært helt k*k etter jeg demonterte den.
                  oki får min pure ten snart finns det mye trim til de eller?
                  Sintech Gt-10
                  Kyosho Inferno Tr15 med effektpotte

                  Comment


                  • #24
                    du får girkasse hvertfall! bilen kommer orginalt med kulelager men ikke med kulelager montert hjulfeste, så det er jo også en mulighet!
                    Lykke til!

                    Comment


                    • #25
                      Hva mente du med enden på ballongen oppi taket

                      Du strekker jo bare ballongen rett over hver servo og en over mottakeren. Sånn at de ligger inni en ballong. Som en p*kk i en dong.
                      Modifisert kyosho pure ten alpha gp1

                      Comment


                      • #26
                        Hehehe.. Men en ballong er jo stor. Med mindre du bruker vannballonger. Du får jo ikke "brukt" hele ballongen ved å dekke en liten servo.. Jaja.
                        Jommen sa jeg smør.

                        Comment


                        • #27
                          Vet faktisk om folk som bruker kondomer til formålet.. (å holde rc utstyret vanntett altså!).
                          Men bare kjøp de minste ballongene du finner å stapp servoene oppi!

                          Comment


                          • #28
                            Set ring med paint rundt der ballongene skal vere du. Det kan jo vel ikke vere en der som den forgasser greia er?

                            EDIT: Det er jo tett der som batteriene og krystallen er.
                            Jommen sa jeg smør.

                            Comment


                            • #29
                              litt dårlig tegnet av meg men,!
                              Du må skru ut servoene og deretter tre ballongen over.
                              Er det orginalservoene? trodde de var hvite jeg!

                              Comment


                              • #30
                                De er orginale ja. Hmm.. Så jeg må skru ut servoen og lage hull i ballongen på den til venstre? Siden den skal bevege på seg den forgassergeia..?
                                Jommen sa jeg smør.

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 0
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X