Announcement

Collapse
No announcement yet.

Kyosho Pure Ten Aplpha forum

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Du kan låse diffen på den, evt ved å sette inn en tykkere diff olje for å få en viss sperr effekt. Ellers må inn å sperre denn fysisk les; ødelegge den

    Så det er svingen\sladden du lurer på om du vil ødelegge? Eller bilen?
    Eier av Norges Muligens Råeste E-REVO

    Comment


    • Det er jo begge deler egentlig for hvis bilen kutter på et visst turtall og ikke klarer å ta svingen eller at den skjærer seg eller noe på grunn av at den ikke tåler det. Tror jeg ikke skal begynne og mekke med diffen da kjøper jeg heller el-bil etterhvert tror jeg.

      Comment


      • Nå er det bare og skaffe kontroll over bilen, fyfader som den sladder og drifter hehe. Kjørte kun en tank, skal kanskje kjøre litt senere i dag.

        Comment


        • Hei!

          Jeg har en gammel kyosho pureten som jeg egentlig kjøpte for å få tak i noen felger som fulgte med, den er så si komplett, jeg fikk den til å kjøre men den mangler litt deler som feks karoserifester bak, ny snorstart/den trekker seg ikke inn igjenn. og kansje litt ymse som jeg ikke har oversikt over, er dette noe som er verdt å selge som deler, eller er det noe å kaste? Motoren går fint og.
          Mvh Stian

          Comment


          • Kan sikkert bruke et annet kaross feste, Snorstarten er det nok bare å åpne å spenne opp fjæra på nytt, ganske vanlig at den hopper aav
            Eier av Norges Muligens Råeste E-REVO

            Comment

            (RS) Radiostyrt.no Statistics

            Collapse

            Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
            Welcome to our newest member, Erik-M.
            Working...
            X