Announcement

Collapse
No announcement yet.

Kyosho Pure Ten Aplpha forum

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #91
    tviler på at det er med bruker manual på bilen..(har enda ikke fått den)
    men vi får se..kanskje ligger det noe på internett..men jeg har enda ikke funnet noe på kyosho pure ten mantis gp da..

    eh..

    tror kanskje jeg kan finne noe på denne sida da..meneh...hehe..






    (vess d e ein "front wheel drive, så hyle æ mæ ihjel!!!!)
    Petter Austheim, 23 år
    Namsos
    ------------------------------
    Kyosho Pureten Mantis GP

    Comment


    • #92
      Originally posted by Fabiz
      Originally posted by andreas hopland
      nei du får ikke biler som går på 98 blyfri det nærmeste du kommer er 95 blyfri. disse selger teknisk-hobby her i byen
      Hei!!!

      FG-bilene går på 98 blyfri....

      Fabiz
      o.k jeg fikk beskjed at de gikk på 95 i forhandler. men men det kan de kjører sikkert med 98 som du sier. jeg har vært litt i tvil på det han sa.
      Andreas Hopland 18år/Kr.sand Fagerholt
      Ingeting er umulig, Det umulige tar bare lengre tid

      Comment


      • #93
        Originally posted by andreas hopland
        Originally posted by Fabiz
        Originally posted by andreas hopland
        nei du får ikke biler som går på 98 blyfri det nærmeste du kommer er 95 blyfri. disse selger teknisk-hobby her i byen
        Hei!!!

        FG-bilene går på 98 blyfri....

        Fabiz
        o.k jeg fikk beskjed at de gikk på 95 i forhandler. men men det kan de kjører sikkert med 98 som du sier. jeg har vært litt i tvil på det han sa.
        du kan kjøre på 95 oktan blyfri men det anbefales å kjøre på 98 oktan blyfri.
        oktan tallet gir ikke noe mer effekt alene slik mange tror.
        høyere oktan tillater høyere fortennign og kompresjon før bensinen begynner å selvantenne. tenninga s abnk er noe man vil ungå da dette skader motoren.
        A REAL TWIN IS A V-TWIN.
        alt under 1200 cc er en startmotor.
        R.I.P Konrad My litle friend i will never forget you.

        Comment


        • #94
          så sant så sant=) alle biler untatt diesel kan kjøres på 98 eller 95 blyfri. men det er anbefalt 98 blyfri. etter at far chippet sin virklige bil fikk han besked om og gå fra 95 til 98 blyfri for best effekt.
          Andreas Hopland 18år/Kr.sand Fagerholt
          Ingeting er umulig, Det umulige tar bare lengre tid

          Comment


          • #95
            Noen som vet om noen norske nettbutikker der man får kjøpt shells til Alpha 3?
            Johan Østbakk Løveng. 22.04.88

            Comment


            • #96
              http://www.teknisk-hobby.no/maindesi...d=1349&gid=796 alle 200mm karosser passer pure alpha 3. snart kommer det en kyosho butikk her i byen.
              Andreas Hopland 18år/Kr.sand Fagerholt
              Ingeting er umulig, Det umulige tar bare lengre tid

              Comment


              • #97
                Eh...det ER en kyosho butikk her i byen! og det har det vært i 5 år eller noe! Bare labb nedover Henrik wergwlandsgate så går du rett pån! Sjappa heter "Hobbyhuset"! der kan du få tak i alt til Kyosho og HPI!!

                Ps: RC-avdelinga ligger i kjellern så du må ned en trapp..du ser den med en gang du går inn!
                Sveinar M. - Raptor 50 Titan - Belt Cp Carbon Edition - JR Pcm 9X.

                Comment


                • #98
                  de skal slutt med kyosho. så de har forløpig bare hpi
                  Andreas Hopland 18år/Kr.sand Fagerholt
                  Ingeting er umulig, Det umulige tar bare lengre tid

                  Comment


                  • #99
                    Hei!

                    ReTech har billige karosserier.
                    180,- stk.
                    De har flere typer:


                    Fabiz
                    Smallsize Hobbyland A/S
                    Team Losi : Spektrum

                    Comment


                    • Originally posted by -FriedDude-
                      Må stilles hver gang så stopper den av at den blir for varm osv.
                      Bruker jero 16%?

                      Jeg hadde bare problemer med den fulen. Kjøp Model tecnics
                      [SMBK] # www.miniz.no # [Kyosho] - Mini-Z MR-02RM - Modified # Atomic # Team Orion #
                      [Tamyia] - TT-01 # 3racing carbon chassi # Novak Brushless # ++++
                      [HoBao] - Hyper ST # GRP # Model Technics #

                      Comment


                      • Motoren har en tendens til å gå varm med den fulen
                        [SMBK] # www.miniz.no # [Kyosho] - Mini-Z MR-02RM - Modified # Atomic # Team Orion #
                        [Tamyia] - TT-01 # 3racing carbon chassi # Novak Brushless # ++++
                        [HoBao] - Hyper ST # GRP # Model Technics #

                        Comment


                        • Noen som vet om det selges 2-trinnskasser til alpha I enda, og evt. prisen? eller passer kassa fra alpha III?
                          N-H J. H.|1990|Seven Racing|Kyosho 1:10 pureten GP alpha|2xForce.15 2,5ccm|Yokomo drifter med Silvia kaross + diverse bling

                          Comment


                          • Lurt litt på denna:

                            Hei. Jeg vurderer å selge en subaru rc bil. Den er ganske fin i karroseriet. Det er en pure ten alpha. Den har fått to trins gearbox å gjør da ca. 80km. Det er også en ny kontroll til 500 med. Det følger med en verktøykasse med forskjellige deler og verktøy og ca 3 liter med bensin. Jeg har også pusset og gnikket ALT på den så den ser ganske fin ut. Girkassen er slitt ut men det følger med ny. Kan fikses ved kjøp.
                            bilder på http://martin.herulf.com/rallybil.tk...nbilbilder.htm

                            ser jo ikke så altfor gnukka ut akkurat :?

                            Pris: Bud.(han skal ha rundt 2200) Er ikke det pris for den NY ?

                            Det er en Kyosho pure ten alpha subaru kaross

                            Hva syns dere jeg kan by?
                            Thomas Nilsen
                            22år fra Kongsberg

                            Comment


                            • kan si såpass at den IKKE gjør 80km/t!
                              kanskje mer 30-35 med 2trinns... har pta2 selv å det er en grei nybegynnerbil men ikke noe mer...
                              koster flesk å oppgradere!
                              For de laknene som må til for å få den til å bli bra kan man like godt kjøpe en helt ny fwo5r (brukt) eller noe :S,
                              Ps! hvis det er den senderen som er "ny" så er den standerd.., men hvis du velger å kjøpe den å trenger en delebil så kan du få min billig
                              Snart 15 år!D
                              marius sandli

                              Comment


                              • Originally posted by prixmyo
                                Lurt litt på denna:

                                Hei. Jeg vurderer å selge en subaru rc bil. Den er ganske fin i karroseriet. Det er en pure ten alpha. Den har fått to trins gearbox å gjør da ca. 80km. Det er også en ny kontroll til 500 med. Det følger med en verktøykasse med forskjellige deler og verktøy og ca 3 liter med bensin. Jeg har også pusset og gnikket ALT på den så den ser ganske fin ut. Girkassen er slitt ut men det følger med ny. Kan fikses ved kjøp.
                                bilder på http://martin.herulf.com/rallybil.tk...nbilbilder.htm

                                ser jo ikke så altfor gnukka ut akkurat :?

                                Pris: Bud.(han skal ha rundt 2200) Er ikke det pris for den NY ?

                                Det er en Kyosho pure ten alpha subaru kaross

                                Hva syns dere jeg kan by?

                                Behold pengene dine!
                                spar heller opp litt flere kroner å kjøp deg en skikkelig radiostyrt bil.
                                Pure ten Alpha 1,2 og 3 er rein søppel spør du meg.
                                dette er det sikker norn som ikke er enige i men det spiller liten rolle.
                                det finnes så mange bra biler på markledet så hvorfor kjøpe noe som ikke er bra.
                                A REAL TWIN IS A V-TWIN.
                                alt under 1200 cc er en startmotor.
                                R.I.P Konrad My litle friend i will never forget you.

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X