Announcement

Collapse
No announcement yet.

Kyosho Pure Ten Aplpha forum

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Kyosho Pure Ten Aplpha forum

    Hva med et kyosho pt alpha forum? Jeg ser det er veldig mange tråder som omhandler denne bilen.

    Det er kanskje ikke verdens beste bil! Men det er fortsatt veldig mange som har den og som spør om den her på forumet!! :wink:
    Modifisert kyosho pure ten alpha gp1

  • #2
    Så gjør vi den bare "sticky" på samme måte som de andre "hoved"-trådene her. Diskuter i vei
    mvh, Espen Grimsgaard ('75)
    [[ har en kunst-pause.. ]]

    Comment


    • #3
      Jepp! VAr lurt det. Men jeg ser at jeg hadde en liten skriveleif i "Emne" linja. Kanskje en mod kan fikse på den så det blir ordet, Alpha, istedenfor, Aplpha.

      :P :P
      Modifisert kyosho pure ten alpha gp1

      Comment


      • #4
        Som sagt så fortsetter jeg en diskudjon om at motoren min stopper her i denne tråden.


        JEg har ikke no serlig emd penger å bruke på bilen min pga. jeg har en ordentlig bil stående i garasjen som heller trenger de pengene. Da snakker vi 1:1 da (Honda prelude 3 gen, 240hk hvis dere lurte)


        Men jeg kan prøve å fjerne etpar chims å se hvordan den går etter det.
        Modifisert kyosho pure ten alpha gp1

        Comment


        • #5
          Snø

          Tåler bilene snø?

          Har en Kyosho Pure Ten Alpha 3 GP, og lurer på om det er mulig å kjøre med slike biler på snø? Har rallyfilter. Har kjørt på snø, og den tålte det. Det var hvertfall veldig gøy.
          Jommen sa jeg smør.

          Comment


          • #6
            eg har ettt problem bilen ruser seg uten at gassen er på.


            takker for svar
            http://www.f3modellismo.it/Kyosho/Kyosho_logo.jpg Alexander lampesen

            Comment


            • #7
              Oppå kontrollen, er det to brytere. Ene til styringen og andre til gassen. De gjør slik at gassen og styringen blir invertert. (Omvendt)

              Om bilen ruser seg uten at hjulene går rundt, kan du bare skru tomgangsskruen litt lengre inn. Den er under luftfilteret.
              Jommen sa jeg smør.

              Comment


              • #8
                eg har ettt problem bilen ruser seg uten at gassen er på.
                kan du bare skru tomgangsskruen litt lengre inn.
                Tror heller jeg ville skrudd den ut litt, for å oppnå et fint tomgangssvev...
                Team Elefun - Serpent | SkyRC | Futaba | GensACE | Protoform | Sorex | Contact
                “When you are not practicing, remember, someone somewhere is practicing, and when you meet him he will win”

                Comment


                • #9
                  Kyosho Pure Ten Alpha III Subaru

                  Skulle nettopp til å prøve bilene jeg har kjøpt, men får de ikke
                  igang. (det skal sies at jeg er MEGET ny i dette gamet)
                  Jeg har gjort som manualen sier.

                  Jeg tok batterier i, og skrudde alt på. så pumpet jeg fram drivstoff
                  til forgasseren, + 2-3 pump til. Så dro jeg i startsnoren 3-4 ganger,
                  og så tok jeg glødestrøm til og dro i startsnoren noen ganger, men
                  ingenting skjer

                  Jeg ladet gløderen inatt, og det stod at det skulle ta ca 4 timer før
                  gløderen skal være full. Men laderen til gløderen lyste rødt fremdeles
                  når jeg tok den ut ( mener selv at slike ladere burde lyse grønt når
                  de er full ladet).

                  snufs, kan noen hjelpe, meg og dama har veldig lyst å kjøre! kjøpte 2 stk, og ingen av de starter

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by Stusdal
                    eg har ettt problem bilen ruser seg uten at gassen er på.
                    kan du bare skru tomgangsskruen litt lengre inn.
                    Tror heller jeg ville skrudd den ut litt, for å oppnå et fint tomgangssvev...
                    Ja, jeg mente selvfølgeli ut.
                    Jommen sa jeg smør.

                    Comment


                    • #11
                      Re: Kyosho Pure Ten Alpha III Subaru

                      Originally posted by ikteivi
                      Jeg ladet gløderen inatt, og det stod at det skulle ta ca 4 timer før
                      gløderen skal være full. Men laderen til gløderen lyste rødt fremdeles
                      når jeg tok den ut ( mener selv at slike ladere burde lyse grønt når
                      de er full ladet).
                      Denne laderen lyser dessverre ikke grønt når batteriet er ferdig ladet.
                      Andreas Misje, 88

                      Comment


                      • #12
                        Har hatt en pure ten alpha3 og må si meg fornøyd med den.
                        Gx 15 motoren er ganske trang med starter greit om du behandler den riktig.
                        Om du ikke får start på den så kan du jo bare prøve ett av disse "lure" triksene!: skru ut pluggen og hell 1-2 dråper fuel nedi plugghullet, skru så inn pluggen (ikke for hardt) og prøv å start.
                        Min gx startet på 3 drag når den var ny, og etter innkjøring startet den overaskende bra på 1-2 drag!

                        Comment


                        • #13
                          Jeg får kanskje skaffa meg en pure ten snart, hvordan er den og drifte med? mye mods som skal til?
                          Sintech Gt-10
                          Kyosho Inferno Tr15 med effektpotte

                          Comment


                          • #14
                            Jeg lurer på hvilke dekk som skal til. Og hva det koster for 4stk.
                            Jommen sa jeg smør.

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by eiv880
                              Jeg lurer på hvilke dekk som skal til. Og hva det koster for 4stk.
                              dekk som skal til for å drifte? nedslitte, teip og lek deg
                              Sintech Gt-10
                              Kyosho Inferno Tr15 med effektpotte

                              Comment

                              (RS) Radiostyrt.no Statistics

                              Collapse

                              Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 0
                              Welcome to our newest member, Erik-M.
                              Working...
                              X