Announcement

Collapse
No announcement yet.

Hvor får man tak i deler til Thunder Tiger

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Hvor får man tak i deler til Thunder Tiger

    Jeg har tenkt å prøve å få tak i nye deler til min thunder tiger. Hvor kan man få tak i dette?
    Noen som vet om noen nettbutikker i norge?

  • #2




    Var de jeg kom på i farten hehe

    Comment


    • #3
      Hadde hjelp med moddelen på bilen din.

      Elefun og nortrading selger et vist utvalg.

      Ellers så selger http://www.thundertiger4u.com/ så og si alle delene.

      Så har jo http://www.modelsport.co.uk/?CallFun...cPage=home.php mye.

      Disse sidenene er ikke norske men er seriøse butikker så ingen problem vis du skal ha noe som de ikke selger her til lands. Eller så skaffer vel elefun det meste vis du spør vil jeg tro.


      Psycho
      450heli - Ds 410M - Quark, Ome At-40, Futaba 7c, Mi4 Drifter, TT EB4. ++

      Comment


      • #4
        MBX-6
        Slash 4x4 rtr
        - Midtskogen Raceway-

        Comment


        • #5
          Tror det er en ts4n.
          noen år gammel bil.

          Comment


          • #6
            Da er det bare å skrive inn produkt nummeret i søken på elefun, så skal du se de dukker opp.

            De selger faktisk enda ts2n

            Psycho
            450heli - Ds 410M - Quark, Ome At-40, Futaba 7c, Mi4 Drifter, TT EB4. ++

            Comment


            • #7
              Ts-2n er en kjempe bil. Jeg har min enda. Har ikke byttet clutch en eneste gang og har kjørt 6 gallons med den. Tror dere man vil kunne få tak i deler til den i fremtiden også? De må vel kanskje bestilles da, men det gjør jo ingenting.

              Comment


              • #8
                Ja det vil nok være mulighet for deler en god stund til regner jeg med. Vis ikke er jo muligheten der nå ved å kjøpe en til på elefun Da slipper du å tenke på det.

                Men http://www.thundertiger4u.com/ selger nok deler en stund til tenker jeg.

                Psycho-look
                450heli - Ds 410M - Quark, Ome At-40, Futaba 7c, Mi4 Drifter, TT EB4. ++

                Comment


                • #9
                  Ja det er bra hehe Dessuten så passer jo alle delene fra ts-4n. De er jo helt like bare at min er 2wd.

                  Comment


                  • #10
                    oisann, nå sitter jeg her og trenger noen nye deler, men ser ikke ut til at det er å få tak i noen plass! Hehe. Elefun, nortrading, miniracing og thundertiger4u har null deler til ts-2n!
                    Jaja da sitter jeg litt fast hehe.

                    Comment


                    • #11
                      kansje du må finne delekatalogen til ts4-n.

                      de er merket med ts4 på elefun vertfall. minde ts2e deler går verfall overens med ts4e delene.

                      psycho
                      450heli - Ds 410M - Quark, Ome At-40, Futaba 7c, Mi4 Drifter, TT EB4. ++

                      Comment


                      • #12
                        Ja ser ut som delene går overens med ts-4. Er jo samme bilen bare den er 4wd.

                        Comment

                        (RS) Radiostyrt.no Statistics

                        Collapse

                        Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 0
                        Welcome to our newest member, Erik-M.
                        Working...
                        X