Announcement

Collapse
No announcement yet.

Drar luft inn i fuelslangen inn til motoren.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Drar luft inn i fuelslangen inn til motoren.

    Jeg har et problem med at det blir dratt luft inn i fuelslangen til motoren.
    Hva er de mest vanlige årsakene til dette?
    Det kan se ut som om det blir vibrasjoner i tanken, eller noe, hvertfall så blir det dratt luft inn i fuel slangen.

  • #2
    Luft

    Sikkert tanken som ikke får nok trykk fra potta. Prøv å legg en slik pakning som du har inni korken på en cola flaske i lokket til tanken.
    Asgeir Kinn 1979
    RRR - RB - 4PK

    Comment


    • #3
      Jeg har funnet ut at det er vibrasjoner fra motoren som forårsaker luften. Tanken er skrudd fast i bunnplata uten noe demping. Jeg fikset det og skulle prøve igjen, også ryker snora.

      Comment


      • #4
        Tanken bør monteres på gummi oppheng Det er standard på de fleste biler
        Ville gått over slangene også, kan jo være en liten sprekk eller ett lite hull i fuelslangene.
        Værdt å ta en titt!

        Comment


        • #5
          Har gitt opp hele bilen nå. kjøpt en ny bil av noen på forumet her nå.

          Comment


          • #6
            Hvilken bil var det du hadde problemer med? Selge den? elsker reparerings prosjekter.. hehe

            Comment


            • #7
              Thunder Tiger T4SN. Også har jeg tatt ut alt Radioutstyret, og fjæra som drar snora inn har ryki.

              Comment

              (RS) Radiostyrt.no Statistics

              Collapse

              Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
              Welcome to our newest member, Erik-M.
              Working...
              X