Announcement

Collapse
No announcement yet.

KYOSHO dxr

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • KYOSHO dxr

    er det noen som kan gi meg noen fakta om denne bilen?? den er ikke blitt startet enda, men jeg lurer litt på om det er en god bil, om det er noe som kanskje burde oppgraderes før kjøring osv. det er ikke gjort noe med den enda, så den er som ny ut av esken..

    også lurer jeg på om jeg kan bruke fuel som har stått siden i sommmer, den har vært beskyttet mot lys osv, men jeg har hørt at det er ikke noe lurt og bruke "gammel" fuel.

  • #2
    Hei, er det kyosho drx du mener? rallybil?
    Mitsubishi Lancer Evo X
    Futaba 2.4GHz

    Comment


    • #3
      ja det er det skreiv feil...hehe... men det er rett som du sier, det er en rally bil

      Comment


      • #4
        Jeg hadde samme bilen, er ikke noe som må oppgraderes for å begynne å bruke den, men kjøp en snor start eller 2 det gikk ihvertfall ganske ofte her.. ellers så hadde jeg ikke noe særlig problemer med bilen, kjørte bare ca 3 liter før jeg solgte den igjen da, da jeg ikke brukte den noe særlig.
        Mitsubishi Lancer Evo X
        Futaba 2.4GHz

        Comment


        • #5
          Originally posted by jokke88 View Post
          også lurer jeg på om jeg kan bruke fuel som har stått siden i sommmer, den har vært beskyttet mot lys osv, men jeg har hørt at det er ikke noe lurt og bruke "gammel" fuel.
          Fuel fra sommeren skal nok funke fett..
          Kjøretøy: RS5F1, Inferno VE, Xray T3, Futaba 4pk ++
          O.sæland hobby

          Comment


          • #6
            men dette høres veldig bra ut da gleder jeg meg til og se den kjøre

            noen som vet toppfarta på denne?

            Comment


            • #7
              Den skal gjøre rundt 80 km/t når den er justert inn iflg Kyosho i Moss.
              På min så har snorstarten hengt seg opp 2 ganger, men det er bare å løsne hele starteren litt, så går tråden inn igjen.
              Shaky
              Kyosho Subaru DRX og Traxxas Jato 3.3

              Comment


              • #8
                Ikke heng deg opp i toppfarten. Og jeg tviler sterkt på at den går 80. Jeg vil heller timme 50-55, men hva har det å bety? Ingenting. Du skal bare ha det morro
                HPI Baja 5B V2.0 med RC-Racing.no power og en liten E-Revo til å kose seg med
                Min Youtube konto http://www.youtube.com/RCislife

                Comment


                • #9
                  jeg mener farten er en god del av av moroa, men du kan jo kjøpe deg en bil som går i 5km/t å kose deg jeg kjøper disse bilene, og har denne hobbyen av 3 viktige grunner:

                  1. jeg elsker å skru, og se hvordan ting virker osv.

                  2. jeg er veldig glad i fart, og kjøring av nitro biler med litt fart gir deg en viss utfordring.

                  3. det er så å si alltid en eller annen måte og utvikle seg videre på, samt oppgradere bilene en eier.

                  det er selvfølgelig flere grunner, men ville bare poengtere at farten har noe å si

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by Shaky View Post
                    Den skal gjøre rundt 80 km/t når den er justert inn iflg Kyosho i Moss.
                    På min så har snorstarten hengt seg opp 2 ganger, men det er bare å løsne hele starteren litt, så går tråden inn igjen.
                    det er ikke så ille det nei fikk høre 60km/t av kyosho i kr.sand, men måtte høre her inne, jeg er ikke helt fornøyd med den "hjelpen" jeg fikk der, å hadde det ikke vært for det at jeg har fått med meg litt siden jeg startet med denne hobbyen og viste en del selv, hadde jeg ikke handlet der. det er synd å si det, men det var ikke så god hjelp å få der.

                    Comment


                    • #11
                      tenk på det sånt med farten. jo lengre du kjører så fort blien vil gå jo kortere tid tar det før du skjærer motoren. disse motorene er ikke bygget for max fart over lengre tid de er mer bygd for gass, slipp gass, gass, slipp gass osv

                      Comment

                      (RS) Radiostyrt.no Statistics

                      Collapse

                      Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 0
                      Welcome to our newest member, Erik-M.
                      Working...
                      X