Announcement

Collapse
No announcement yet.

Start problem DRX

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Start problem DRX

    Hei

    Har et problem med å starte. Etter å ha dratt i snora 100+ så kommer fuel'en endelig til forgasseren.
    Hjelper lita da den kommer ikke videre inn i motoren virker det som. En dråpe i forgasser motoren våkner til live 1 sek. så det virker som et eller annet problem med tilførsel.
    Slange fra eksospipa og den til forgasseren er ikke tett.
    Annet jeg bør sjekke?

    Er en Subaru impreza DRX WRC 2008
    Siste endring er at jeg har satt tilbake til fabrikk innstillingene for motoren. Hadde tenkt å tune den litt bedre.
    Traxxas VXL Rustler 2WD
    11,1V 4500mAh - Maxamps LIPO

  • #2
    Tette forgasser dyser?
    | Spektrum DX8|
    | Blade mCPX | STmodel Cessna 350 Corvalis | Align Trex 500 FBL - Vbar |

    Comment


    • #3
      Var noe sand i den. Kan jeg bruke forgasserrens for å vaske forgasseren. Og bør den vaskes/smøres inn med noe annet etterpå?
      Traxxas VXL Rustler 2WD
      11,1V 4500mAh - Maxamps LIPO

      Comment


      • #4
        Renset motor og forgasser. Ok nå
        Traxxas VXL Rustler 2WD
        11,1V 4500mAh - Maxamps LIPO

        Comment


        • #5
          eg har ikke lest etter boka da. men om du vil finjustere den så har du 2 turn på den øverste "skruen" og 4.5 turn på den nederste det funker iallefall sykt bra på min. og får den skal trekke lettere til bensin, ta fingeren over forgasseren sett den på full gass uten strøm og ta ut tennpluggen så drar du litt så slipper du fingeren fra forgasseren så skal det sprute litt fuel fra der tennpluggen skal stå, så setter du tennpluggen nedi og setter gassen på minst drar noen ganger med gløder i og så starter den. funker iallefall bra for meg eg drar max 1-2 ganger i snora

          Comment

          (RS) Radiostyrt.no Statistics

          Collapse

          Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 1
          Welcome to our newest member, Erik-M.
          Working...
          X