Announcement

Collapse
No announcement yet.

Nc løpa på KLEPP

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Nc løpa på KLEPP

    Vi skal kjøre TO nc løp i 1/8 track på Klepp med ikke lang tiden i mellom.
    Hadde vel vært greit og vist hvem som kunne tenkt seg nedover. På di foskjellige løpa slik at en kansje kunne klart og sammkjørt slik at en ble flere til og dele på utgiftene til turen....

    1 Løp. Norges Cup 2011, 1:8 Track og 1:10 Trac... 28.05.2011 Norgescup / NC Klepp RC-klubb
    Hvem skal nedover?????


    2 løp. Norges Cup 2011, 1:8 Track og 1:5 Large... 04.06.2011 Norgescup / NC Klepp RC-klubb
    Hvem skal nedover?????
    Last edited by frodei; 13 April 2011, 22:01.
    Frode Iversen
    Bil: Capricorn Lab C801€ JP GIMAR Engiens/ Jp R03 sp € Futaba 4PK € Capricorn Tires € Byron Prodriver 25%Gen2

  • #2
    Tror Lars lurte på å ta turen...

    Har de noen lokale førere? Kan være lurt å sjekke, bør jo være noen for å kunne få kjørt løpet i det hele tatt.
    Life's too short to go slow! www.ymr.no

    Besøk mitt showroom

    Comment


    • #3
      Hei, var der og kjørte Sør-cup i helgen. Banen var konge, godt preppet.
      Absolutt og anbefale, det er en del 1:10 sjåfører der.
      Team Elefun \ Xray NT1
      Tom Erik Haaversen \70 mod.

      Comment


      • #4
        Har kjørt masse løp der tidligere, kanonbra bane! Perfekt for 1:8! Skikkelig "Hockenheim"
        Life's too short to go slow! www.ymr.no

        Besøk mitt showroom

        Comment


        • #5
          Påmelding:

          http://www.klepprc.no/node/964
          Last edited by snappy79; 17 May 2011, 11:01.
          Asgeir Kinn 1979
          RRR - RB - 4PK

          Comment


          • #6
            Er det ingen fra klepp på dette forum. Litt info om helgen hadde ikke gjort noe, står ikke noe spes på hjemmesiden heller. Bare at løpet er Lørdag. Sitter å lurer på om jeg skal dra, men vet for lite så jeg blir nok hjemme. Er banen åpen for trening fredag osv.......... tips om overnatting i nærheten for oss som aldri har vært der hadde også passet bra.
            Og er det noen påmelte i heletatt??? Tilleggsregla var heller ikke til å bli klok av.
            Hans Nikolaisen www.rc-land.no www.antrade.no Xray for alle penga!

            Comment


            • #7
              Lurer på det samme vi oxo....
              Tor Arne Nicolaisen GMBK

              Lei av å knuse motstandere!

              Comment


              • #8
                Heia, me e litt tause på jæren men velkomne er dokk.
                Info på klepprc.no på topp av sida. Startet en tråd under Racing på forumet.

                Overnatting vederlagsfritt på herlig 3 mm gulvbelegg. Noen plasser i vogn for de første.
                Nærmeste hotell er Bryne Kro og Motell - 7 min kjøring fra banen.

                Er å nå på telefon / e-post: 91570834 / post@klepprc.no.

                Påmelding åpen et døgn til
                Last edited by stokka; 25 May 2011, 21:15. Reason: Endring av plassering av Info på klepprc.no
                If everything seems under control, you're just not going fast enough. - Mario Andretti

                Comment


                • #9
                  Jaja Ole........ det kan se ut som du må vise oss igjen at du er Kongen på regn. Eller er bare Yr feil?
                  Hans Nikolaisen www.rc-land.no www.antrade.no Xray for alle penga!

                  Comment


                  • #10
                    Tror desværre YR har 7 rigtige denne gangen også. Men må melde avbud på løpet i KLepp. Det er jeg faktisk ikke fornøjet med, men der er flere grunne som faller sammen som har gjort utslaget. Og vil gerne være åben og remse dem op her. pkt. 1. Der er vanvittig krise i byggebranchen som har gjort at jeg ikke har haft en inntekt de siste måneder, og kassen er ved at være skrapet bokstavelig talt. pkt. 2. Grunnet jordskjælv i Japan kan jeg ikke få de hjul jeg kjøre på, har en runde tilbake fra helgen. Og det holder vel knapt til litt seriøs racing. Og så er der pkt. 3. yr.no.
                    Så jeg beklager meget, men håber at komme og race på Klepp en anden gang.
                    Ole Bro
                    Ole Bro. X-Regerende Nordisk Mester 200mm Track
                    Serpent 747. 411. 120LT onroad. Team Serpent Norway

                    Comment


                    • #11
                      Ser dårlig ut for oss også dessverre. :-(
                      Langt å reise, lite info i forkant, dårlig værmelding og bare 9 påmeldte (6 hvis du ikke regner med oss). Er det ikke lokale førere der tro?
                      Så med mindre det rauser på med folk og været snur tror jeg ikke vi drar imorgen.
                      Hans Nikolaisen www.rc-land.no www.antrade.no Xray for alle penga!

                      Comment


                      • #12
                        Gratulerer da Ole, Nordisk Mester. Kul tittel å ha i belte det. Men det er vel fortjent vil jeg påstå.

                        Hans Nikolaisen www.rc-land.no www.antrade.no Xray for alle penga!

                        Comment


                        • #13
                          Tak for det.
                          Ole Bro
                          Ole Bro. X-Regerende Nordisk Mester 200mm Track
                          Serpent 747. 411. 120LT onroad. Team Serpent Norway

                          Comment


                          • #14
                            Prøver å få meldt oss av, men det var vanskelig.
                            Synd med været som er meldt, får håpe neste år slik at vi får testet denne banen.

                            ta
                            Tor Arne Nicolaisen GMBK

                            Lei av å knuse motstandere!

                            Comment


                            • #15
                              Kommer ikke jeg heller!
                              Hans Nikolaisen www.rc-land.no www.antrade.no Xray for alle penga!

                              Comment

                              (RS) Radiostyrt.no Statistics

                              Collapse

                              Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                              Welcome to our newest member, Erik-M.
                              Working...
                              X