Announcement

Collapse
No announcement yet.

Justering av Forgasser (High Speed Needle) Får ikke start på Nitrobilen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Justering av Forgasser (High Speed Needle) Får ikke start på Nitrobilen

    Hei! Jeg lurer på hvordan jeg skal få justert det her :S Får den ikke til å starte så jeg begynner der nå... Noen som har link eller kan det her ? Eller noen som tror de kan det ihvertfall? Prøver det meste hehe
    Bilen er en : Pure Ten (Subaru)
    Takker for all hjelp jeg kan få

  • #2
    Hei..
    Her finner du manualen til motoren http://www.kyosho.com/jpn/support/in.../pdf/74522.pdf
    Skru blandings skruen helt inn(med klokka),der etter ut 3runder,skjekk at åpningen i forgasseren er ca1mm.
    Pump nitro fra til motoren,og prøv å start. Hvis ikke det hjelper,så slå en liten skvett nitro inn i forgasseren,da burde den starte kjapt.. Lykke til
    sigpicFG EVO 12 Kyosho FW 06 -2.2 ROCK FORCE Crawler-Mad Force-mini-z mr03 Futaba 4pk

    Comment


    • #3
      Originally posted by olafand2 View Post
      Hei..
      Her finner du manualen til motoren http://www.kyosho.com/jpn/support/in.../pdf/74522.pdf
      Skru blandings skruen helt inn(med klokka),der etter ut 3runder,skjekk at åpningen i forgasseren er ca1mm.
      Pump nitro fra til motoren,og prøv å start. Hvis ikke det hjelper,så slå en liten skvett nitro inn i forgasseren,da burde den starte kjapt.. Lykke til
      Takk Det funka Men nå går den skikkelig høyt på tom gang og gasser skikkelig :S Jeg fikk nesten ikke stoppet den :S Hva kan jeg gjøre med det? Hvilke skure justerer jeg da ?
      Takker for svar

      Comment


      • #4
        Da prøver du å justere på den skruen som sitter på høyre siden av forgasseren,den som det ikke kommer slange inn på.
        Litt ut skal den da.
        Sjekk også throttle trim på radioen,sånn at den står nøytralt på tomgang,kan være den står med litt gass der også..
        sigpicFG EVO 12 Kyosho FW 06 -2.2 ROCK FORCE Crawler-Mad Force-mini-z mr03 Futaba 4pk

        Comment

        (RS) Radiostyrt.no Statistics

        Collapse

        Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 0
        Welcome to our newest member, Erik-M.
        Working...
        X