Announcement

Collapse
No announcement yet.

Bane søk:)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Bane søk:)

    Hei

    Jeg får snart min kjære inferno gt 2 WEEE, men spørsmålet mitt er hvor F*** skal jeg kjøre den fordi på veien er det masse stein og dumper som riper og skraper opp alt, så vet dere om noen baner som jeg kan nå med en liten kjøre tur bor forresten ca i Kr.sand?

  • #2
    Vet ikke om det er noen bane i kr.sand, men visst du kjører et stykke så er det bane i skien, det er også en bane i Stavanger tror jeg.

    Comment


    • #3
      Hmm det var det jeg fryktet at det ville bli et stykke, men takk for tipset uansett

      Comment


      • #4
        Bane i Farsund. Ca en drøy time fra Kr.sand

        http://www.farsunds-avis.no/artikkel.asp?artid=50959

        TEAM ELEFUN

        Comment


        • #5
          Flott type.
          Asgeir Kinn 1979
          RRR - RB - 4PK

          Comment


          • #6
            Hmm den viste jeg ikke om takk for infoen dit skal jeg ta meg en tur snart

            Comment


            • #7
              Aktivitetn i Farsund RC klubb har også tatt seg opp det siste året. Det er at par karer som har tatt over og litt ny giv har resultert i oppfriskning av anlegget.

              De er ute å kjører rett som det er, du kan følge aktiviteten på facebook - søk opp "Nye Farsund RC Klubb"
              Team Elefun - Serpent | SkyRC | Futaba | GensACE | Protoform | Sorex | Contact
              “When you are not practicing, remember, someone somewhere is practicing, and when you meet him he will win”

              Comment


              • #8
                Originally posted by snappy79 View Post
                Flott type.
                Er vist en flott fyr her og

                Team Elefun - Serpent | SkyRC | Futaba | GensACE | Protoform | Sorex | Contact
                “When you are not practicing, remember, someone somewhere is practicing, and when you meet him he will win”

                Comment

                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                Collapse

                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                Welcome to our newest member, Erik-M.
                Working...
                X