Announcement

Collapse
No announcement yet.

Får ikke stempel i bunn hvorfor ikke?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Får ikke stempel i bunn hvorfor ikke?

    Hei

    Jeg har infernoen min nå og tenkte å kjøre den inn i morgen, så har jeg lest at under innkjøring skal man la stemplet være nede når man skal kjøle ned motoren under innkjøring og jeg prøver å finne ut når stempelet er i bunn men det poppet som skal komme i eksos potten kommer aldri uansett hvilken vei jeg skrur svingjulene hva gjør jeg

    takk for alle tips

  • #2
    når det er lettest å snu på svinghjulet er stempelet i bunn. du kjenner det blir hardt å snu motoren rundt nå stempelet nærmer seg toppen. tror forresten ikke t\det er helt sundt for motoren å dra den rundt når den ikke er varm.
    biler: swift 2, inferno st, mini inferno, serpent s400,tamiya TRF 415, swissflash tyrell

    "I don't know what you americans call it, but in Norway, we call it aircondition''

    Comment


    • #3
      du kan og ta ut pluggen og forsiktig holde et skrujern på toppen på stempel då kjenne du kortid stempelet snur,så laga du et merke på svinghjulet når stempelet e i bunn,so ser du det neste gang..
      Cato Risholm, fullt hobbyrom...

      Comment


      • #4
        det kan hende at råden er knekt
        Drammen rc klubb Sprint 2 med Robitronic 5.5t ,Spektrum dx3s, Tamiya M-03L, Hpi E-Savage, Tamiya Nitro Thunder, Sportwerks Raven st og div. andre prosjekter=) If you feel that everything is under control, you just NOT drive fast enough!

        Comment

        (RS) Radiostyrt.no Statistics

        Collapse

        Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
        Welcome to our newest member, Erik-M.
        Working...
        X