Announcement

Collapse
No announcement yet.

Servoer til 720/733 onroad bil

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Servoer til 720/733 onroad bil

    Er det noen som har noen gode anbefallinger på styre og gass servoer til Serpent 720/733 onroad bil.Trenger sårt tips på hva som er bra og hvorfor en bør bruke denne type som dere anbefaller.VhOle Henrik
    Last edited by alfano; 31 July 2011, 20:26.
    The racing department in Pitstop Motorsport is evidence of Ole Henrik Liabø undiminished passion for competition. The core of the brand, the Racing Team, pursues the highest ambitions and aims at being no less than the best. Bee a part of it.
    www.serpentnorge.no

  • #2
    Savox 1251MG. Har god nok spec og er overkommelig rimelig: http://www.elefun.no/p/prod.aspx?v=18600

    Ellers er Futaba og KO sine lav profil servoer særdeles dugende, de koster dog noe mer. Vet mange sverger til disse uansett. Kjører savox servoer selv i min NT1 og er så langt strålende fornøyd.

    Lavprofil for å spare vekt.
    Team Elefun - Serpent | SkyRC | Futaba | GensACE | Protoform | Sorex | Contact
    “When you are not practicing, remember, someone somewhere is practicing, and when you meet him he will win”

    Comment


    • #3
      Jeg bruker futaba 551 BLS på styring og 452 BLS på gas. Det er servoer som ligger litt i det højere sjikte i pris, men har aldrig haft trøbbel med dem. De kan holde flere sesonger, men der kan blive en anelse slark i styreservoen efter en sesong, men jeg kjøre mye så da har de gået mange timer. Det er heller ikke noet som gjør noen ting hvis ikke man er ikke er total perfektionist. Noet som jeg nok sliter litt med.
      Last edited by speikey; 1 August 2011, 18:50.
      Ole Bro. X-Regerende Nordisk Mester 200mm Track
      Serpent 747. 411. 120LT onroad. Team Serpent Norway

      Comment


      • #4
        Trenger man en spesiel mottager eller noe slikt for å kunne bruke BLS servoene til Futaba?
        Mugen MRX5
        Tor Henrik

        Comment

        (RS) Radiostyrt.no Statistics

        Collapse

        Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
        Welcome to our newest member, Erik-M.
        Working...
        X