Motoren var endelig ferdig innkjørt i dag. Det har tatt et sted mellom 4 og 5 liter, hvilket er alt for mye når man kun får kjørt noen få timer i måneden. Nå sveiv den fint og gikk bra. Fikk kjørt tre tanker før det var full stopp og knekt råde...
Det er en Novarossi 353S. Er det slik at jeg må forvente å måtte bytte råde etter innkjøring? Og nå når den først har knekt, er det bare å hive i en ny eller er det andre ting som bør sjekkes grundig?
Får håpe det holde å dytte i en ny, for jeg rekker ikke kjøre inn en motor til før NM...
Det var forøvrig ikke så verst grep i Kodal.
Det er en Novarossi 353S. Er det slik at jeg må forvente å måtte bytte råde etter innkjøring? Og nå når den først har knekt, er det bare å hive i en ny eller er det andre ting som bør sjekkes grundig?
Får håpe det holde å dytte i en ny, for jeg rekker ikke kjøre inn en motor til før NM...
Det var forøvrig ikke så verst grep i Kodal.
Comment