Announcement

Collapse
No announcement yet.

Knekt råde like etter innkjøring

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Knekt råde like etter innkjøring

    Motoren var endelig ferdig innkjørt i dag. Det har tatt et sted mellom 4 og 5 liter, hvilket er alt for mye når man kun får kjørt noen få timer i måneden. Nå sveiv den fint og gikk bra. Fikk kjørt tre tanker før det var full stopp og knekt råde...

    Det er en Novarossi 353S. Er det slik at jeg må forvente å måtte bytte råde etter innkjøring? Og nå når den først har knekt, er det bare å hive i en ny eller er det andre ting som bør sjekkes grundig?

    Får håpe det holde å dytte i en ny, for jeg rekker ikke kjøre inn en motor til før NM...


    Det var forøvrig ikke så verst grep i Kodal.
    Team Elefun - Serpent | SkyRC | Futaba | GensACE | Protoform | Sorex | Contact
    “When you are not practicing, remember, someone somewhere is practicing, and when you meet him he will win”

  • #2
    Bah... Fått den helt i biter nå. Det er knekt en bit av stempelet og cylinderen har fått seg et kakk og er litt deformert i bunn (var ikke lett å få ut da).

    Prøver meg på litt reklamasjon da, kan ikke skjønne jeg har gjort noe feil

    Godt det snart er vinter og elektro kjøring
    Team Elefun - Serpent | SkyRC | Futaba | GensACE | Protoform | Sorex | Contact
    “When you are not practicing, remember, someone somewhere is practicing, and when you meet him he will win”

    Comment


    • #3
      Årsaken for havari lokalisert og Stusdal må kjøpe seg ny tempgun...
      Team Elefun - Serpent | SkyRC | Futaba | GensACE | Protoform | Sorex | Contact
      “When you are not practicing, remember, someone somewhere is practicing, and when you meet him he will win”

      Comment


      • #4
        Hahahah
        TEAM ELEFUN

        Comment


        • #5
          HMm, lure på hvor varme noen av de elektro motorene vi har hatt som har steget over 100 grader på din temp gun egentlig har vert
          || The Black Pearl ||MuchMore Power ||

          Comment


          • #6
            Det er bare å få kjøpt seg en ny rotor om min temp gun har vist 100 grader på elektro motoren din
            Team Elefun - Serpent | SkyRC | Futaba | GensACE | Protoform | Sorex | Contact
            “When you are not practicing, remember, someone somewhere is practicing, and when you meet him he will win”

            Comment


            • #7
              Nok et taktikeri fra Stusdal
              Tor Arne Nicolaisen GMBK

              Lei av å knuse motstandere!

              Comment


              • #8
                Blir farlig i fuel han der, sterk 4 plass i NM er godkjent. Grattis Øyvind!
                Hans Nikolaisen www.rc-land.no www.antrade.no Xray for alle penga!

                Comment

                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                Collapse

                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                Welcome to our newest member, Erik-M.
                Working...
                X