Announcement

Collapse
No announcement yet.

Norgesmesterskapet i 1:8 track 2012

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Norgesmesterskapet i 1:8 track 2012

    Hei gutter!

    Nå har jeg fått den ærefulle oppgaven å være Oslo Modellbilklubb sin nye løpsanvarlig for track-klassene. Første sak ut er å finne en passende dato for Norgesmesterskapet i 1:8 track. Jeg har kikket på løpskalenderen for både Norge og Sverige og funnet to ledige helger: 28-29 juli og 15-16 september. Jeg håper at vi kan få til et løp hvor så mange som mulig kan bli med og at også svenske førere kan komme ( ja, gjerne danske og finske også hvis de kjører slik bil)

    Er det noen som har en kommentar til disse dato eller som har andre forslag? Jeg tror ikke vi klarer å finne en dato som passer for absolutt alle, men det bør være en dato hvor det ikke kjøres løp i 1:8 eller 1:10 på andre baner i Norden. Løpet vil avholdes på OMK sin bane på Hvervenbukta og vi kommer til å kjøre klubbløp i 1:10 touring samme helg.

    Hilsen lars

  • #2
    Skal komme en ærlig gratulation med hvervet herfra, og syntes det er fint at se at noen tager et initiativ.
    Ole Bro. X-Regerende Nordisk Mester 200mm Track
    Serpent 747. 411. 120LT onroad. Team Serpent Norway

    Comment


    • #3
      Hei Lars.

      Ville bare ønske deg lykke til med arrangementet.
      Det er ikke lenge siden vi hadde NM touring innendørs, og det var veldig mye jobb, men du verden for en gjeng som kom! Det er noe eget med folket som drar rundt på slike arrangement
      Håper dere også kommer til å føle det på samme måten som oss, med spenning før mesterskapet og herlig lykke etterpå!

      Lykke til, til både deg og hjelperne dine
      Capt. Slow
      Medlem i GTL Rc-klubb www.rcklubben.no
      Team GoSlow

      Comment


      • #4
        Kult vi jobber også en liten gjeng her nede på sørlandet med og få til noe, men veldig i startfasen.
        Har tilgang til en mellomstor gokart bane som egner seg veldig godt til rc kjøring.
        Så kan bli spennende og se!

        Comment

        (RS) Radiostyrt.no Statistics

        Collapse

        Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
        Welcome to our newest member, Erik-M.
        Working...
        X