Announcement

Collapse
No announcement yet.

Kreativ motorkjøling

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Kreativ motorkjøling

    Jeg lurte på om det er noen som har kreative kilder eller som har utført mods til andre typer motorkjøling enn å ha stort hull i front- og bakvindu? Jeg har vurdert kanskje hull i grillen med fin mesh og duk som sender lufta rett opp til kjølehodet. Eller andre typer inntak som sender lufta rett mot motoren, men ikke gjennom frontvinduet.

    Det er bare noe jeg har lurt litt på av estetiske grunner hvis jeg skulle hatt en onroad bil med pen custom body. Kan alltids lage en for utstilling og en til kjøring... men er gøy å finne på noe kreativt også. Jeg liker mest mulig skala utseende og realisme mens jeg kjører også.

    Forbehold
    Dette er mer rettet mot driftere og semi-bashere som liker å modifisere. Jeg trenger ikke argumenter fra banefolk/toppklasse folk som bare skal argumentere for at standard type hull er bra. Skal jeg på bane, lager jeg selfølgelig et karosseri etter regelverk og sunn fornuft til det bruket. Dette er siktet mer mot gatebiler og ikke pro racing. Jeg er simpelthen nyskjerrig på hva slags andre kjøleløsninger folk evt. har funnet på som har fungert bra og som ser bra ut. Gjerne med bilder.

(RS) Radiostyrt.no Statistics

Collapse

Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
Welcome to our newest member, Erik-M.
Working...
X