Announcement

Collapse
No announcement yet.

Dra snor til FW-06

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Dra snor til FW-06

    Noen som aner hvor mye det vil koste å kjøpe dra snor til en Kyosho FW-06?
    + Hadde litt problemer med å starte den etter vinteren som endte med 15 minutter med draing og ingen tenning.. Tennplugg også ?
    Last edited by Jowie; 28 May 2012, 14:06.
    DST // Lazer ZX-5 T3 / FW-06
    sigpic

  • #2
    Skal du ha komplet,så koster den 225,-
    Er det bare snora,så kan du jo ta en tur på biltema og kjøpe snor,de har noen der som du kan bruke.
    Eller prøv med hyssing,burde holde den også..
    Gløde plugg så bruk OS#8
    sigpicFG EVO 12 Kyosho FW 06 -2.2 ROCK FORCE Crawler-Mad Force-mini-z mr03 Futaba 4pk

    Comment


    • #3
      Originally posted by olafand2 View Post
      Skal du ha komplet,så koster den 225,-
      Er det bare snora,så kan du jo ta en tur på biltema og kjøpe snor,de har noen der som du kan bruke.
      Eller prøv med hyssing,burde holde den også..
      Gløde plugg så bruk OS#8
      Trenger komplett ja.. Den vil ikke trekke inn, og den andre har snoren røket helt innenifra :/
      DST // Lazer ZX-5 T3 / FW-06
      sigpic

      Comment


      • #4
        På den som snora har røket helt inne,så kan du bare knyte den på ny,og stramme fjæra..
        Har du prøvd å stramme fjæra på den andre som ikke går inn igjen da?
        sigpicFG EVO 12 Kyosho FW 06 -2.2 ROCK FORCE Crawler-Mad Force-mini-z mr03 Futaba 4pk

        Comment


        • #5
          Originally posted by olafand2 View Post
          På den som snora har røket helt inne,så kan du bare knyte den på ny,og stramme fjæra..
          Har du prøvd å stramme fjæra på den andre som ikke går inn igjen da?
          Den som ikke gikk inn går nå inn, men må bare lete etter skruene . (dumbass over here) men den andre skal jeg prøve det du sa.. Den har røket før men da har jeg knytt den men nå ser jeg ingen løsning når den ryker helt inne
          DST // Lazer ZX-5 T3 / FW-06
          sigpic

          Comment


          • #6
            Se om moren din har hyssing i kjøkken skuffen,prøv å bruk det du kan finne,ikke behov for ny komplet til 225,- hvis ikke fjæra har røket. Snur burde du kunne finne andre plasser til en rimelig penge..
            sigpicFG EVO 12 Kyosho FW 06 -2.2 ROCK FORCE Crawler-Mad Force-mini-z mr03 Futaba 4pk

            Comment


            • #7
              eller du kan se her hvis du vil kjøpe ny http://www.nortrading.no/?page=237&product=359&p359_v=1
              sigpicFG EVO 12 Kyosho FW 06 -2.2 ROCK FORCE Crawler-Mad Force-mini-z mr03 Futaba 4pk

              Comment


              • #8
                Originally posted by olafand2 View Post
                eller du kan se her hvis du vil kjøpe ny http://www.nortrading.no/?page=237&product=359&p359_v=1
                Hadde 2 drasnorer.. (Ja jeg er dårlig på dette :P) Den ene er på DSTen og jeg prøvde å fikse og monterte den men var ikke noe motstand i det hele tatt.. Den som var på FW-06 som jeg fikk knytt innerst klarte jeg da å gjøre noe med fjæra så den hoppet ut og jeg sliter da med å få den på plass igjen.. Men skal prøve igjen imorgen når jeg ikke er like slapp :P
                DST // Lazer ZX-5 T3 / FW-06
                sigpic

                Comment


                • #9
                  Den jeg linka til skal passe den,er til 15 til 21 motorer.. du har samme start snor på begge motorene dine
                  Du ruller den på plass igjen. Fest den yterst i holderen og rull den på plass igjen innover..
                  sigpicFG EVO 12 Kyosho FW 06 -2.2 ROCK FORCE Crawler-Mad Force-mini-z mr03 Futaba 4pk

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by olafand2 View Post
                    Den jeg linka til skal passe den,er til 15 til 21 motorer.. du har samme start snor på begge motorene dine
                    Du ruller den på plass igjen. Fest den yterst i holderen og rull den på plass igjen innover..
                    Fikk fiksa den til FW-06 men til DSTen så trekker den ikke inn.. Er bare helt løs, + at jeg mangler den lille stangen for at den skal ha motstand når den er festet Men ble glad over at FW-06en nå funker Blir det kjøring snart
                    DST // Lazer ZX-5 T3 / FW-06
                    sigpic

                    Comment


                    • #11
                      Hvis du ikke kjører begge bilene samtidig,så kan du jo bare bruke den som sitter på fw 06 motoren over på dst`n..
                      Litt usikker på hva du mener med løs,men hvis den fungerer på fjæra,så er det den stangen som gjør den løs.
                      Kan være du kan bruke en sånn stang som fester hex på hjul akslingen,kanskje de har samme dim
                      Last edited by olafand2; 29 May 2012, 21:07.
                      sigpicFG EVO 12 Kyosho FW 06 -2.2 ROCK FORCE Crawler-Mad Force-mini-z mr03 Futaba 4pk

                      Comment

                      (RS) Radiostyrt.no Statistics

                      Collapse

                      Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                      Welcome to our newest member, Erik-M.
                      Working...
                      X