Announcement

Collapse
No announcement yet.

Tamiya TNX 4x4 problemer !

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Tamiya TNX 4x4 problemer !

    Hei !

    Har en Tamiya stående her som jeg ikke får kontakt mellom bilen og kontrollen ? Alt som skjer er at det lyser en lampe på bilen som veksler mellom grønt og rødt .. tror det er den som gjør at bilen kutter når den kommer utenfor rekkevidde. Noen her som har noe tips for en som ikke har drevet så mye med rcbiler før ? Click image for larger version

Name:	Tamiya.jpg
Views:	1
Size:	57.7 KB
ID:	789732

  • #2
    prøvd med nye batteri i bil og kontroll? den lampa tippa eg e en failsafe,om du har prøvd med nye batteri,so prøv å ta den ledningen som går i mottaker som den lampa er på vekk og kobl ledningen frå den servoen rett i mottaker der den andre stod.
    Cato Risholm, fullt hobbyrom...

    Comment


    • #3
      Takk for svar !

      Ja har bytta ut alle batteriene. Har prøvd å koble ut failsafen (den som blinker) men til ingen nytte. Er det muligheter for at det kan være krystallene som er defekte ? og er det noen måte å sjekke om dem er ødelagte, ohm f eks?

      Comment


      • #4
        kan være mulig det ja...du har ikkje/kjenne noken med et anna radiosett so du kunne prøvd? ev so e der billige 2.4ghz sett på hobbyking..
        Cato Risholm, fullt hobbyrom...

        Comment


        • #5
          leter for harde livet etter noen i nærheten som har !

          Comment


          • #6
            Ser du holder til i Norge. Det gjør jeg også, så du kan bare stikke innom om du vil prøve en annen radio.
            sigpic Kenneth Skulstad
            70 mod. med dilla på Tamiya: Pajero, Blackfoot, Brat, SRB, M38, FAV, WW2, High-Lift, Grasshopper, Lunchbox, Street Rover, XR311, Stadium Blitzer, Hotshot, F-150, CC-01, CR-01, TT-01, M-chassis, TLT, F103RM, FF-03 Volvo 850. Traxxas: Slash 4x4, Slash XL-5, E-Maxx, Stampede. Venom Creeper. Axial: SCX10.

            Comment


            • #7
              Er ett lite stykke fra Hadeland tror jeg, men ellers takk ! : )

              Originally posted by Kesku View Post
              Ser du holder til i Norge. Det gjør jeg også, så du kan bare stikke innom om du vil prøve en annen radio.

              Comment

              (RS) Radiostyrt.no Statistics

              Collapse

              Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
              Welcome to our newest member, Erik-M.
              Working...
              X