Announcement

Collapse
No announcement yet.

On-road kjøring i fredrikstad/sarpsborg området?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • On-road kjøring i fredrikstad/sarpsborg området?

    Er forsovit fersk når det kommer til rc-biler ennå, men kunne tenkt meg noen å kjøre med hvis noen har lyst og vet om no bra sted å kjøre on-road i sarpsborg/fredrikstad eller i nærheten av det? kun kjørt litt for meg selv på den store parkeringa på østfoldhallen en søndag i ny og ne :P

  • #2
    Hallo, jeg og vennegjengen min bruker ofte parkeringen på Statens Vegvesen på Hafslund. Der har vi fått lov til å være. En ok asfalt plass

    Comment


    • #3
      Hmm, hadde nesten gitt opp på om det var noen andre enn meg som kjørte on-road nitro i nærheten jeg nå! hehe

      Comment


      • #4
        Hehe, er vel alltids noen som driver med et Har for tiden ingen bil, og er ny i gamet når det gjelder nitro bil. Kun hatt elektro bil. Men vurderer å kjøpe meg nitro bil, men aner ikke hva. En asfalt /on road type iallefall

        Comment


        • #5
          Jeg er ihvertfall ille fornøyd med min første så langt!
          Er en HSP X-Power 4WD 1/10, kjøpt på hobbex på nordby.
          Går ille godt og er ille morsomt da man langs langstrekkene hører den 2-trinns kassa girer og den draaar avgårde
          En god førstebil, jeg synes ihvertfall den har vært fin for å lære seg litt i å justere her og der og justere blandingsforholda osv :P
          Last edited by Kavasikki; 14 January 2013, 21:12.

          Comment


          • #6
            Aha, fett. Lurer ille på hva jeg skal kjøpe. Jeg skal kanskje også arve en bil og en del deler. Så får se hva det blir til. Får treffes og kjøre litt. Ser du og holder til i Skjeberg?

            Comment


            • #7
              Ja, bor oppe i kvasteby`n! Rett oppi skauen for walbergkrysset :P

              Comment


              • #8
                Aha Bor ikke så langt ifra Kirken i Skjeberg jeg da.

                Comment


                • #9
                  ok! men er vel litte kjøring nå som det er fullt av snø utte :P

                  Comment


                  • #10
                    Ja dårlig med det :P Får tune og finjustere ig gnikke og gnu, så de er klare til våren :P

                    Comment


                    • #11
                      Vi er en gjeng på 4 som kjører 1/8 buggy.
                      Kjører on road på Løen i skjeberg.

                      Bare å slå seg med.

                      Comment


                      • #12
                        Når pleier dere å være utte å kjøre a? :P

                        Comment


                        • #13
                          Vi er 2 stk som bor ett steinkast fra deg ned mot Whalberg andre veien til venstre.
                          Det blir stort sett kjøring ett par dager i uka hvis været er bra.

                          Du får sende nr ditt på PM så kan jeg tekste deg når vi skal ut neste gang.

                          Vi kjører buggy så det hender vi er nede på lekeplassen her å kjører innimellom å.

                          Comment

                          (RS) Radiostyrt.no Statistics

                          Collapse

                          Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 0
                          Welcome to our newest member, Erik-M.
                          Working...
                          X