Announcement

Collapse
No announcement yet.

Fuel i dette landet

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Fuel i dette landet

    Hva slags fuel er å oppdrive hvor? Noen som vet?
    Team Elefun - Serpent | SkyRC | Futaba | GensACE | Protoform | Sorex | Contact
    “When you are not practicing, remember, someone somewhere is practicing, and when you meet him he will win”

  • #2
    Jeg kjører på Modell Racing fuel. Kjøpte det direkte i kasser av produsenten selv.
    Kristian Mattsson 28 år. Konkurrerer i F3C (helikopter), F3A Nordic (motorfly) og F3P Advance (innendørs motorfly). Syssler også med 1/8 fuelbuggy, 1/10 elektrobuggy (RWD), 1/10 fueltouring, 1/12 track, 7,5 hydrobåt, 7,5 V-bunnsbåt, 7,5 OTA, fueldrevet snøscooter, sjøfly og veteran helikopter/fly/bil/båt.

    Comment


    • #3
      tror rcland har byron fuel inne
      Espen "Trolly Dolly" Fjeldvær 83 Modell www.lmbk.no
      BILER:Tamiya 419 - TRG 114N F1 - ASS 12er
      Muchmore - Protoform - Sorex - Sanwa - Futaba - Reedy - Hiro-Seiko - Dubi Design
      -
      Thunder Power - Ride - Hobbywing - MR3 - Redrc


      Comment


      • #4
        RC-Land og Norwegian Modellers har Byron inne. Kjør selv på RB kjøpt i sverige
        Espen Jensen
        -----------------------------------------------------
        Bodø RC-Bil Klubb-3PK-S411 2.0 eryx x2-S120LT-FF03pro-GenX10pro-Slash 4x4-SCX10-Mazda 787B-XR311-M03

        Comment


        • #5
          Da blir det nok Byron. Kunne kjøpt i Sverige jeg og, men vil helst slippe styret med å få tak på samme fuel om jeg går tom - får heller støtte opp om de her til lands som gidder ha på lager til oss særinger
          Team Elefun - Serpent | SkyRC | Futaba | GensACE | Protoform | Sorex | Contact
          “When you are not practicing, remember, someone somewhere is practicing, and when you meet him he will win”

          Comment


          • #6
            Skulle gjerne kjøpt her i landet og støttetnorske butikker jeg også, men når vi i klubben her skulle ha 20 kanner så var det ingen som kunne levere på det tidspunktet... Derfor ble veien til sverige kort. Eneste vi sparte på det var frakten
            Espen Jensen
            -----------------------------------------------------
            Bodø RC-Bil Klubb-3PK-S411 2.0 eryx x2-S120LT-FF03pro-GenX10pro-Slash 4x4-SCX10-Mazda 787B-XR311-M03

            Comment


            • #7
              Mustit har Byron og Pirhana..
              MustitRc 2013 - Mugen MBX-7 - RB - KO - BETA
              www.Mustit.no

              Comment


              • #8
                Er det stor kvalitetsforskjell på de forskjellige merkene? Det er jo en vesentlig prisforskjell mellom f.eks. Rapicon og Byron, fraktprisen fra Elefun er jo heller ikke så ille. Og er det stor forskjell på motorslitasje/ytelse om man kjører med 9% olje kontra 12%?
                Team RC Companiet - Minicupen.no
                VBC Wildfire D07 - Xray NT1 - Losi 8ight 2.0 EU - Gelände Defender - Tamiya CC01 - Tamiya M03 - US M41 Walker Bulldog - Kyosho EP Blizzard DF300 - Selvbygd Landing Craft Tank

                Comment


                • #9
                  Vet buggy gutta i Kristiansand kjører mye Rapicon, så den er nok snill med motorene.
                  Samtidig går det mye i Capricorn og MLC fuel i denne klassen, italienerne kan denne klassen godt så det er nok heller ikke dumme greier. Men det er ikke noen som selger denne i Norge.

                  Ut over det overlater jeg til de som har peil å svare
                  Team Elefun - Serpent | SkyRC | Futaba | GensACE | Protoform | Sorex | Contact
                  “When you are not practicing, remember, someone somewhere is practicing, and when you meet him he will win”

                  Comment


                  • #10
                    Du som bor et "steinkast" unna Elefun kan vel shoppe Rapicon?
                    Det blir solgt over 20.000 liter Rapicon i året, så at fuelen ikke funker har jeg vanskelig for å tro.
                    Tom I. Arntsen - Radiostyrt.no - Modellflynytt.no - Modellsalg.no
                    - NiceShot.no

                    Comment


                    • #11
                      Jeg klarte ikke å finne noen med negative erfaringer med Rapicon, så da ble det bestilt i går og levert i dag.

                      Ved innkjøring av ny motor, lønner det seg å ha i litt litt ekstra olje (f.eks. Byron Lube Booster) eller holder det i massevis med det som er i fuelen?
                      Team RC Companiet - Minicupen.no
                      VBC Wildfire D07 - Xray NT1 - Losi 8ight 2.0 EU - Gelände Defender - Tamiya CC01 - Tamiya M03 - US M41 Walker Bulldog - Kyosho EP Blizzard DF300 - Selvbygd Landing Craft Tank

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by xilian View Post
                        Du som bor et "steinkast" unna Elefun kan vel shoppe Rapicon?
                        Det blir solgt over 20.000 liter Rapicon i året, så at fuelen ikke funker har jeg vanskelig for å tro.
                        Absolutt! Ingen betenkligheter med det. At den ikke funker har jeg overhode ikke påstått.

                        Edit: Og nei, det ble ikke noe av Byron greien på meg som nevnt i tidligere post.
                        Last edited by Stusdal; 14 May 2013, 14:36.
                        Team Elefun - Serpent | SkyRC | Futaba | GensACE | Protoform | Sorex | Contact
                        “When you are not practicing, remember, someone somewhere is practicing, and when you meet him he will win”

                        Comment


                        • #13
                          Neida.. teknisk sett spurte du om hvem som selger hva hvor...

                          Men på Elefun har dem Rapicon i alle fall
                          Tom I. Arntsen - Radiostyrt.no - Modellflynytt.no - Modellsalg.no
                          - NiceShot.no

                          Comment


                          • #14
                            Jeg bestiller rapicon på nett http://www.elefun.no/rc/fuel.aspx
                            Enkelt og greit!

                            Comment

                            (RS) Radiostyrt.no Statistics

                            Collapse

                            Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 0
                            Welcome to our newest member, Erik-M.
                            Working...
                            X