Announcement

Collapse
No announcement yet.

Byggesett

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Byggesett

    Hei
    Noen som vet hvor man kan kjøpe byggesett, helst nitro asfalt biler i forskjellig scala?.
    Kyosho Sunstorm 1000 GP

  • #2
    vill ikkje anbefale deg og bygge selv,da de er mye tilpassings arbeid
    og du må kjøpe dyre skruer utenom. men hær er en side
    med stort utvalg av nitro biler.hær er okså noen kit biler byggeset

    Trucks, truggies, touring cars, 2WD, 4WD and 4X4 buggies, trail trucks, rock crawlers, rock racers--no matter what type


    du kan kjøpe en buggy og sette på asfalt hjul,viss du vill ha den i On-road
    hær er en side til med litt biler
    Discover the UK largest range of RC Cars, R/C Cars, Remote Control Cars, Radio Control Cars, Radio Controlled Cars and Plastic Model Kits. You will find popular brands such as Tamiya, HPI, Traxxas, Kyosho, Absima and many more. We also stock a huge range of spares and accessories.

    husk og blad mellom side 1 og 2 og 3 nederst på siden
    dette er nitro biler

    Hær er en anbefalt bil viss du skall ha on road bil

    eller hær


    eller du kan kjøpe en kyosho inferno hær
    Last edited by gob; 20 January 2014, 19:48.

    Comment


    • #3
      hm..heilt uenig her,mena det absolutt e en fordel å bygge sjøl,då veit en mykje beire kor ting heng i hop for vedlikehald og reparasjoner osv..og so e det jo halve moroa.. lure litt på ka kit han sikta til,har ikkje vore ute for at det e masse tilpasningsarbeid på dei 20+ kita eg har bygd...skruer følge nok med i dei aller fleste kit.. ang merke på nitro touring har ikkje eg erfaring på det sjøl,men rekna med merke som xray,mugen ,serpent osv e grei skuring..
      Cato Risholm, fullt hobbyrom...

      Comment


      • #4
        Eg anbefaler deg og kjøpe Nitro bil isted for elektro ,røyk og lyd e nok halve morroa.
        elektro er bare en symaskin.

        når de gjelder merka som carish nevner hadde jeg ikkje villa kjøp de på grunn av høg pris

        de løner seg og kjøpe RTR bil istede
        viss du ikkje vill overstige 10tusen kroner
        kjøp RTR med motor og alt du treng,tilogmed grei nok radiostyring
        mange nye biler har 2,4GHz radio i dag

        Comment


        • #5
          hehe,min erfaring e nok at rtr blir vel so dyrt etter en har oppgradert til nivå til en konkuransebil,eller det klara en vel aldri med en rtr bil..ang elektro/nitro er vel det smak og behag.eg har gjett meg med nitro,holde meg til el,enklare det..men lukt og lyd er moro ja..ellers har vel trådstarter sagt lite om budsjettet...ville forhøyrt meg med nitrotouring gutta på forumet.ev brukt kan og være et alternativ,men då får du jo ikkje bygd den....
          Cato Risholm, fullt hobbyrom...

          Comment


          • #6
            Heihei
            Jeg er ikke helt uerfaren, har en kyosho inferno som turer og går på nitro. Jeg spurte etter byggesett for jeg har lyst til å skruve og bygge bilen selv. Prisklasse er ikke så viktig, lyst til å se hva som finnes av kit.
            Kyosho Sunstorm 1000 GP

            Comment


            • #7
              antrade.no, rcland.no, serpent.no og elefun.no har kit!
              Kristian Mattsson 28 år. Konkurrerer i F3C (helikopter), F3A Nordic (motorfly) og F3P Advance (innendørs motorfly). Syssler også med 1/8 fuelbuggy, 1/10 elektrobuggy (RWD), 1/10 fueltouring, 1/12 track, 7,5 hydrobåt, 7,5 V-bunnsbåt, 7,5 OTA, fueldrevet snøscooter, sjøfly og veteran helikopter/fly/bil/båt.

              Comment


              • #8

                Xray e vel det mest brukte merket her i landet. Fornuftig kjøp da deletilgangen er bra og til fornuftige priser. Lett å få lånt/kjøpt deler av andre på bana og få tips til setup o.l
                Espen Jensen
                -----------------------------------------------------
                Bodø RC-Bil Klubb-3PK-S411 2.0 eryx x2-S120LT-FF03pro-GenX10pro-Slash 4x4-SCX10-Mazda 787B-XR311-M03

                Comment

                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                Collapse

                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 0
                Welcome to our newest member, Erik-M.
                Working...
                X