Announcement

Collapse
No announcement yet.

Vis frem din 1:5/1:6 asfalt-bil!

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Dere får prøve og ta noen bilder da

    Comment


    • #47
      OK, skal gjøre det
      Petter Lassen
      www.rc-land.no

      Comment


      • #48
        Måtte Bare

        Click image for larger version

Name:	DSC00493.jpg
Views:	1
Size:	42.5 KB
ID:	762379

        Click image for larger version

Name:	DSC00494.jpg
Views:	1
Size:	34.5 KB
ID:	762380

        Click image for larger version

Name:	DSC00495.jpg
Views:	1
Size:	35.1 KB
ID:	762381


        Ser ikke bra ut men det var den h....... bjørka da.....

        Kurant nok for mitt bruk
        Losi xxx-s, M-chassi, Axial Scx-10 , 1:16 Turnigy Monster Beatle Brushless, Rc4Wd Timberwolf, Team Magic G4 + litt div eldre biler/deler
        Driver in Team Push And Tow

        Comment


        • #49
          her er min sportline, skulle egentlig selge denne.



          men siden det bare kom inn tulle bud, så kjøpte jeg heller ny(brukt) alu diff til den å nytt karroseri.

          så nå ser den sånn ut.

          www.trck.no

          Comment


          • #50
            Ser bra ut det der.. Skal du være med på NC-løpet på Klepp eller?
            Tom I. Arntsen - Radiostyrt.no - Modellflynytt.no - Modellsalg.no
            - NiceShot.no

            Comment


            • #51
              jeg? nei kjører ikke seriøse løp, driver bare å koser oss på en stor parkeringsplass som vi lager en bane på.men kunne tenkt meg å sett på engang
              www.trck.no

              Comment


              • #52
                Harm

                Her er da min Harm SX-3,
                med sort-lakerte felger



                H.A.R.M SX-3 Chassis Champion-Edition 2stkFg Monster truck 2stk Savage 25 Futaba 4pk og 3pk

                Comment


                • #53
                  RS5 Formel F1

                  Legger inn noen bilder av mine to biler.
                  Touringbilen er en FG sportsline som jeg kun vil konkurrere med på klubbløp. Denne er letter modifisert, og går rimelig greit.

                  Formel F1 er en RS5 2009 mod. som jeg tenker å konkurrere med både i klubbmesterskapet og i NorgesCupen.

                  Kan legge ut flere bilder ved en senere annlednig.
                  Attached Files
                  Trond K

                  RS5 Formel 1, -04 FG Sportsline

                  Comment


                  • #54
                    nice

                    tøffe biler! ser du har tatt bildene på klepp når du kommer ut av sletta og inn i svingen:P

                    Comment


                    • #55
                      da ble sportlinen solgt og jeg gikk til innkjøp av en pent brukt HARM SX3. prøvde bilen på lørdag og er kjempe fornøyd =)










                      www.trck.no

                      Comment


                      • #56
                        maskin

                        Drit kult med ventilerte skivebremser med kaliper på kvart hjul då
                        Kjetil Grindheim 19år (Etne) Kyosho MFR - Piper J3-Cub parkflyer - ITC Micro Mosquito

                        Comment


                        • #57
                          Jepp... Men bytt til GRP discer asap. Mye krøll med disse skivene...
                          Tom I. Arntsen - Radiostyrt.no - Modellflynytt.no - Modellsalg.no
                          - NiceShot.no

                          Comment


                          • #58
                            ok, er di dårlige altså? blir det fort kast osv?
                            www.trck.no

                            Comment


                            • #59
                              Har vært plaga med at dem låser seg ... møkk og skit (f.eks gummi fra dekk) som går inn og låser...
                              Det er IKKE gøy ... (og det skjer ikke bare med meg)

                              Competition drivers will appreciate the characteristics of the new glass fibre discs. Due to the material properties of the glass fibre in connection with the steel brake pads the brake disc achieves immediately full braking power. An additional advantage is the low operation temperature of the disc, hot steel brake discs tend to absorb tyre abrasion compounds what may lead to adhesion of the brake pads.

                              The diameter of the discs is a little bigger in order to achieve even better braking power. The delivered distance plates are mounted between brake saddle and wheel carrier.
                              Var en annen sak dem publiserte i forhold til dette, men finner ikke igjen i farta.

                              Edit: Øh. Ja. Dette sa jo i grunn ingenting om problemet.. Skal finne den andre saken etter hvert.. Jeg anbefaler deg i alle fall å bytte ut asap.
                              Last edited by xilian; 29 April 2009, 14:48.
                              Tom I. Arntsen - Radiostyrt.no - Modellflynytt.no - Modellsalg.no
                              - NiceShot.no

                              Comment


                              • #60
                                Originally posted by xilian View Post
                                Ja folkens. Skal jeg slette tråden, eller orker noen av puddingene å finne fram kameraet og knipse noen bilder? 8-)
                                Her er min MCD Subaru - her satt opp med rally dempere og rally hjul for kjøring på annet underlag enn asfalt, men bruker den hovedsaklig med onroadhjul og korte dempere som en asfaltbil på Spydebergbanen.

                                IMG_0026.jpg
                                Attached Files

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X