Announcement

Collapse
No announcement yet.

Large scale i Norge

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Large scale i Norge

    Hei, hvilken merker blir mest brukt i norge, både kvalitet og pris (on road) Large scale

    Vh
    ole
    Last edited by alfano; 16 October 2008, 10:52.
    The racing department in Pitstop Motorsport is evidence of Ole Henrik Liabø undiminished passion for competition. The core of the brand, the Racing Team, pursues the highest ambitions and aims at being no less than the best. Bee a part of it.
    www.serpentnorge.no

  • #2
    Large scale

    Har du noen web sider NORSKE hvor det står litt info (pris bilder) om disse bilene?

    Ole
    The racing department in Pitstop Motorsport is evidence of Ole Henrik Liabø undiminished passion for competition. The core of the brand, the Racing Team, pursues the highest ambitions and aims at being no less than the best. Bee a part of it.
    www.serpentnorge.no

    Comment


    • #3
      Jeg ser på de alternativene som Frank Lydersen har skrevet, men når det gjelder de norske forhandlerene, så er det fryktelig dårlig info rundt disse bilene, både pris, levering og hva man trenger for å få de godkjente/ferdige.


      Så det er vell en ting de norske forhandlerene bør jobbe med.

      Vh
      Ole
      Last edited by alfano; 16 October 2008, 11:17.
      The racing department in Pitstop Motorsport is evidence of Ole Henrik Liabø undiminished passion for competition. The core of the brand, the Racing Team, pursues the highest ambitions and aims at being no less than the best. Bee a part of it.
      www.serpentnorge.no

      Comment


      • #4
        Da er vi på rett spor

        Det er skrevet en bra oversikt over bilene som du finner her --> http://forum.radiostyrt.no/vb/showthread.php?t=23192

        Også er det bare å spørre videre.

        Om du lurer på hva som vinner i Norge, så har HARM hatt best sammenlagt
        plassering i NorgesCup, andre plass gikk til RS5 og FG på tredje


        Jeg har muligens en HARM SX-3 07 til salgs om du er interessert...
        Tom I. Arntsen - Radiostyrt.no - Modellflynytt.no - Modellsalg.no
        - NiceShot.no

        Comment


        • #5
          Originally posted by xilian View Post
          Da er vi på rett spor

          Det er skrevet en bra oversikt over bilene som du finner her --> http://forum.radiostyrt.no/vb/showthread.php?t=23192

          Også er det bare å spørre videre.

          Om du lurer på hva som vinner i Norge, så har HARM hatt best sammenlagt
          plassering i NorgesCup, andre plass gikk til RS5 og FG på tredje


          Jeg har muligens en HARM SX-3 07 til salgs om du er interessert...
          Hei Tom.

          Det var denne siden som jeg fant infoen fra - veldig bra av Frank Lydersen.
          Men jeg må være ærlig å si om du besøker de norske sidene, så er det veldig lite info rundt disse bilene.
          Jeg er ny i RC verden, men ikke ny innen motorsport, så erfaringen min er att vi ønsker god kvalitet med en gang, og da er informasjon fra de forhandlerene som selger de viktig.
          Du sier du har en for salg, send meg gjerne en PM med bilder og info og selvsagt pris på det du forlanger. Det er veldig viktig med bilder da vi er nye og ønsker å se det.

          Vennlig hilsen
          Ole
          The racing department in Pitstop Motorsport is evidence of Ole Henrik Liabø undiminished passion for competition. The core of the brand, the Racing Team, pursues the highest ambitions and aims at being no less than the best. Bee a part of it.
          www.serpentnorge.no

          Comment


          • #6
            Du skulle vært å sett på 3-timers løpet vi hadde for et par uker siden, da hadde du sett dem live.
            Det er ganske viktig. En bil på en benk er uansett kjedelig

            Men bilen står hjemme den, så om du har lyst kan du godt komme å se på den
            prisen avhenger jo av hvor mye du skal ha med..
            Tom I. Arntsen - Radiostyrt.no - Modellflynytt.no - Modellsalg.no
            - NiceShot.no

            Comment


            • #7
              Gir deg fem lapper m/full tank
              Einar Breilid
              1969 modell

              Comment

              (RS) Radiostyrt.no Statistics

              Collapse

              Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 0
              Welcome to our newest member, Erik-M.
              Working...
              X