Announcement

Collapse
No announcement yet.

man kan ha flaks når man kjøper bil - les dette

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • man kan ha flaks når man kjøper bil - les dette

    Jeg bestillte en FG Sportline med Porsche GT3 karosseri og masse optiondeler, bla hydrauliske for og bakbremser. Den hadde jeg bestillt en del aliminium på men ikke på langt nær så mye som jeg fikk. Når Jan Erik på RCracing så igjennom esken da bilen kom viste det seg at det BARE var karosserifester og en mindre ting til som ikke var aluminium. Det var bare 2 cm i lengde og disse to nevnte delene som skiller den fra Evo 08. Ingen vet hvorfor jeg fikk med så mye mye mer ekstra gratis. Det må ha vært misforståelser i pakkingen. Jeg har fått en ekte championbil som egentlig skulle koste flere tusen mer enn det jeg gav. Det føles som å vinne i lotto. Ja, flaks kan man ha. Men er du på banen i Spydeberg en gang og ser verdens mest signalorange Porsche så er det bilen min.
    Last edited by FG NSU Prince; 4 November 2009, 20:30.

  • #2
    Digg da ;D

    Hvor mye gav du egentlig?
    FG Evo 08 1:5 Touring
    Acme Raptor BL 1:10 Truggy
    XRAY M18 PRO 1:18 Drifting
    This is in norwegian when you're not looking!

    Comment


    • #3
      Originally posted by siiimonz View Post
      Digg da ;D

      Hvor mye gav du egentlig?
      Hehe 2år gammel tråd, og brukeren var sist inpå for ca 1 år siden, men kult var det
      Traxxas Rustler - Team Associated B4.1 - Graupner båt - Speedbåt - 3stk 3RACING F109 - Tamiya M03 og M05- Tamiya CC01- Factory Team B4.2 Blue Edition - Team Associated B44.1 + div helikopter og fly Sponsor: GShobby.com

      Comment


      • #4
        Greit tråden er gammel og alt, men er ikke det en competition denne er oppgradert til og ikke evo........evoen er jo en helt annen bil en sportline , eller bommer jeg litt nå?
        Det er ikke godt nok og være nest best!

        Comment

        (RS) Radiostyrt.no Statistics

        Collapse

        Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
        Welcome to our newest member, Erik-M.
        Working...
        X