Announcement

Collapse
No announcement yet.

Truck??

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Truck??

    Lurer litt på om alt med truck er dødt om dagen jeg? Er det noen som er gira på ett løp så tenkte jeg vi kunne arrangert ett klubbløp i spydeberg den 23 da vi skal kjøre touring!
    Stian Nordby-84mod,Spydeberg
    Lauterbacher 1-5

  • #2
    er vel ingen som gidder å kjøre når dem har tatt bort NC for truck...

    Comment


    • #3
      Er jo eneste måte og få nc tilbake da! er og vise at det er liv i klassen! derfor jeg syns det hadde hvert greit med ett løp! er synd at den ikke er med og gøy og fått den opp igjen! men da må det vises at det er noen igjen'
      Stian Nordby-84mod,Spydeberg
      Lauterbacher 1-5

      Comment


      • #4
        alle har sine trucker som jeg vet om,men det som har blitt skrivi her om truck har vel fått litt negativ respons tror jeg...
        Ikke har vi fått lisensen heller kun medlemsskap fra klubben...

        Comment


        • #5
          Men trenger ingen lisens for og kjøre klubbløp! syns dere skal samle dere og kjøre litt for og vise at det kan være en klasse!
          Stian Nordby-84mod,Spydeberg
          Lauterbacher 1-5

          Comment


          • #6
            Hadde vært gøy det da .
            Men både Fred å team SMS er sure tru jeg ?
            Er jo litt syn da . SMS har jo 4 ell 5 Truck'er på hylla !!
            Bent Gløtta BIG TOYS !!!!!!!!!
            62 Modell ?

            Comment


            • #7
              Jeg har igjen to trucker,solgt den 3 jeg hadde....

              Comment


              • #8
                Årsaken til at truck ble hivd ut av NC var jo dårlig oppmøte på løp.
                Står i regelverket at det skal tas av plakaten da...

                Blir det kjørt klubbløp og/eller support på NC med HØYERE deltakerantall er det
                klart at klassen blir tatt inn igjen...
                Tom I. Arntsen - Radiostyrt.no - Modellflynytt.no - Modellsalg.no
                - NiceShot.no

                Comment


                • #9
                  jeg må si jeg elsker logikken til førerene i klassen da.... "ååå vi er ikke nc klasse..( som spiller hvaforno rolle.. alle får sin pokal og racinga er den samme... ) så da møter vi ihvertfall ikke på løp.. (sånn at det er helt sikkert at klassen dør ut...)"
                  Trodde det var racinga som var kult jeg.. ikke hva slags status klassen har. er vel like kult og kjøre klubb løp, som og kjøre nc.
                  men det er bare en gammal avdanka LS kjører sin mening.. hadde jeg hatt råd så hadde jeg blitt med! =) kos dere
                  Morten Randen 1984 modell.
                  www.lanekassen.no

                  Comment


                  • #10
                    Det er visst ikke den helt store påmeldinga på touring heller ser jeg,hehe... kun 7 stk.... til løpet den 23 mai..

                    Comment


                    • #11
                      som vanlig dukker vel ikke folk opp på påmeldinga før det nesten er forsent. sånn har det ihvertfall vært før=) men skjønner fortsatt ikke den muggen taktikken som dere truck gutta driver med ass=)
                      Morten Randen 1984 modell.
                      www.lanekassen.no

                      Comment


                      • #12
                        Taktikken nevnt over her er ikke lett å bli klok på, men det er ihvertfall sånn at klassen må vise til tilfredstillenede
                        deltagelse for å få NC status igjen.
                        Det er desverre ikke bare i Norge det er lite påmeldte....
                        Efra GP løp i Østerike nå i helgen, 38 i touring....
                        Første runde i Sverigecupen, avlyst, 8 deltagere fordelt på 3 klasser....
                        Er det finanskrisa som kødder med oss enda??
                        Frank Lyder Clementz Kodal RC
                        HARM SX-3, og masse annet...
                        www.tktrading.no
                        www.radiostyrt.no

                        Comment


                        • #13
                          Det er jo faan ikke mulighet å melde seg på klubbløp heller da det står KUN touring og formel 1 på påmeldingen til den 23..... fanken itte lett da nei.....

                          Comment


                          • #14
                            spørsmålet i starten på denne tråden var vel om dere truck gutta var gira på et klubb løp. så hvis dere er det, så blir det vel sikkert arrangert og, men vil vel ikke si at stemningen her viser at det er så mange flere en deg og bent som vil kjøre
                            Morten Randen 1984 modell.
                            www.lanekassen.no

                            Comment


                            • #15
                              Ja det er riktig som morten sier jeg ville høre her om det var noen som ville så skulle vi arrangere det!
                              Så får beklage at det ikke er noen åpen påmelding! Men skriv her eller send meg en mld her så skal vi se hvor mange det blir!
                              Vi arrangerer om dere blir over 5 stk!
                              Stian Nordby-84mod,Spydeberg
                              Lauterbacher 1-5

                              Comment

                              (RS) Radiostyrt.no Statistics

                              Collapse

                              Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                              Welcome to our newest member, Erik-M.
                              Working...
                              X