Announcement

Collapse
No announcement yet.

Norgescup..

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Norgescup..

    Det har vel ikke vært den store påmeldingen når det gjelder F1 i år som det var med Truck i fjor. Så da blir det vel ikke NC for F1 neste år ?????? Dette med lite oppmøte skal vel gjelde alle klasser skulle jeg tro.....

  • #2
    og samme gjelder andre veien. ingen klubbløp med truck, ingen norgescup.
    Morten Randen 1984 modell.
    www.lanekassen.no

    Comment


    • #3
      Nei vi må prøve og få kjørt Truck i 2011 !!!
      GT er vell ikke noe alternativ for meg i vertfall .(blir jo dyrere en dagens Turing sånn jeg ser det )
      Bent Gløtta BIG TOYS !!!!!!!!!
      62 Modell ?

      Comment


      • #4
        noe racing håper jeg det blir ihvertfall, nc eller ikke. synd om klassene sjæl dø ut
        Morten Randen 1984 modell.
        www.lanekassen.no

        Comment


        • #5
          Originally posted by fg arild View Post
          Det har vel ikke vært den store påmeldingen når det gjelder F1 i år som det var med Truck i fjor. Så da blir det vel ikke NC for F1 neste år ?????? Dette med lite oppmøte skal vel gjelde alle klasser skulle jeg tro.....
          Når det gjelder Formel 1 så har det allerede vært 2 løp i år med tilfredstillende deltagelse, dessuten er det en EFRA klasse, noe som gjør att Formel ikke trenger innpass via klubbløp for å bli NC.

          Før siste løp i Kodal var det 1 Truck påmeldt.... Jeg vet ikke om løpet i Kodal var litt ugunstig med tanke på ferie o.l., men i touring var det deltager rekord for i år.
          Få truckene ut på banen, så blir det bra
          Last edited by Frank L Clementz; 9 July 2010, 15:10.
          Frank Lyder Clementz Kodal RC
          HARM SX-3, og masse annet...
          www.tktrading.no
          www.radiostyrt.no

          Comment


          • #6
            er det noe å skryte av bare 5 F1 da som det var på siste løpet.... og bare 4 i det første...
            men vi truckers kommer sterkere tilbake,kanskje i det siste nc løpet i spydeberg om gutta ikke er i syden da,,,,,,
            Last edited by fg arild; 9 July 2010, 17:10.

            Comment


            • #7
              Arild,

              Jeg føler en viss aggresjon mot F1 klassen her.... Er det noe grunn for det? Er det Formel- gutta som har forvist eller rekrutert Truck kjørerne utifra Norges Cupen? Sist jeg sjekket i Klepp RC, og ja det 99% av F1 førerne som kommer fra denne klubben, så har ingen av de kjørt Truck.... Hverken i fjor eller tidligere. So whats your problem???

              Hvor var du når den første Norges Cup runden ble arrangert hos Klepp RC? Jeg tror du må sjekke kildene dine, når du hevder der kun stilte 4 biler til start... Jeg foreslår at du sjekker opp dette før du fortsetter slenge om deg masse "bullshit"..
              Trond K

              RS5 Formel 1, -04 FG Sportsline

              Comment


              • #8
                Det morsomste hadde vært om vi kunne fått til å kjøre alle LS klasser da !!!

                ( også GT for dem som vil kjøre biler like dem vi kjørte NC med i 2005) HE -HE !!!
                Bent Gløtta BIG TOYS !!!!!!!!!
                62 Modell ?

                Comment


                • #9
                  trur faktisk gt og truck fint kunne kjørt sammen jeg.. som en type kaos klasse. tror ikke rundetidene er så forskjellige.
                  Morten Randen 1984 modell.
                  www.lanekassen.no

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by mrtn View Post
                    trur faktisk gt og truck fint kunne kjørt sammen jeg.. som en type kaos klasse. tror ikke rundetidene er så forskjellige.
                    Morten er inne på noe her... Siden både truck og GT klassen har tildels dårlig oppmøte på løpsdager kan det være en ide å samle klassene i et løp. Dette har blitt prøvd i Klepp Rc og det gikk helt fint... Selv med mange uerfarne kjørere..
                    Trond K

                    RS5 Formel 1, -04 FG Sportsline

                    Comment


                    • #11
                      trur egentlig ikke klasser er så viktig.. det som er viktig er og få folk til og skjønne at løps er gøy og ikke farlig..
                      Morten Randen 1984 modell.
                      www.lanekassen.no

                      Comment


                      • #12
                        Ja dette hørtes ikke domt ut,så det hadde vært gøy og prøvd men er det noen som har kjøpt GT bil da ...
                        Kanskje vi kan få til noe i spydeberg.

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by Trond M K View Post
                          Arild,

                          Jeg føler en viss aggresjon mot F1 klassen her.... Er det noe grunn for det? Er det Formel- gutta som har forvist eller rekrutert Truck kjørerne utifra Norges Cupen? Sist jeg sjekket i Klepp RC, og ja det 99% av F1 førerne som kommer fra denne klubben, så har ingen av de kjørt Truck.... Hverken i fjor eller tidligere. So whats your problem???

                          Hvor var du når den første Norges Cup runden ble arrangert hos Klepp RC? Jeg tror du må sjekke kildene dine, når du hevder der kun stilte 4 biler til start... Jeg foreslår at du sjekker opp dette før du fortsetter slenge om deg masse "bullshit"..
                          Hvor var du når det var løp i kodal nå sist da......Jeg var der men så ikke deg.....

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by fg arild View Post
                            Hvor var du når det var løp i kodal nå sist da......Jeg var der men så ikke deg.....
                            Se øverst på resultatlisten...
                            Trond K

                            RS5 Formel 1, -04 FG Sportsline

                            Comment


                            • #15
                              Drit nå i denna gnaginga om hvor mange osv i klassene nå a Arild.. konsentrer deg heller om og få opp truck klassen igjen. snakk med doa og gjengen og avtal og dra på løp! prøv og rekrutere hvis det kommer nyskjerrige på hverven!
                              Morten Randen 1984 modell.
                              www.lanekassen.no

                              Comment

                              (RS) Radiostyrt.no Statistics

                              Collapse

                              Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                              Welcome to our newest member, Erik-M.
                              Working...
                              X