Announcement

Collapse
No announcement yet.

Billig og bra utenlands butikk/ tips

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Billig og bra utenlands butikk/ tips

    Hei. noen som vet om en bra internasjonal butikk hvor de har stock og upgrades til baja 5? Noen tips til hva en bør gjøre for å få den originale baja5 til å yte litt mer for en billig penge? Er helt ny innen bil, alle tips tas imot med stooor takk

    Mvh
    Tom
    Thunder Tiger Raptor 50 Titan med Kasama foran og bak, OS 55 hyper, Futaba BLS servoer. T Rex 700 med 3G flybarless. Futaba 10C fasst radio.

  • #2
    Jeg har lite peiling men det går jo an å bytte topp på motoren, og Rc-racing kan slikt. Men hvorfor må du ha utenlandsk butikk da? Ny topp ligger på ca 2000kr+, og man får bra topper for det. Rc-racing fører hovedsaklig HPI og har masse upgrades men ikke Bling. (Bling er blank option som ikke tjener noen spesiell nyttefunksjon) Husk å sende meg en stooor takk, he he.
    Last edited by FG NSU Prince; 4 August 2010, 00:23.

    Comment


    • #3
      Originally posted by tombokser View Post
      Hei. noen som vet om en bra internasjonal butikk hvor de har stock og upgrades til baja 5? Noen tips til hva en bør gjøre for å få den originale baja5 til å yte litt mer for en billig penge? Er helt ny innen bil, alle tips tas imot med stooor takk

      Mvh
      Tom
      Legg denne tråden i offroadlargescale så får du sikkert litt bedre respons.......
      Men kan vel hjelpe deg litt på vei, en bra oppgradering for bedre ytelse er uten tvil en skikkelig tunepipe.
      Et par eks på piper jeg vet funker bra, med en av disse vil du ikke kjenne igjen motoren.....



      Et par butikker med bra utvalg...


      1000's of 1/5th scale HPI, Losi, RCMK, Kraken Vetka, stock and upgrade parts. Axial R/C rock crawler stock and upgrade parts! Go-Ped Scooter Parts. Zenoah & CY Engines.
      Tekno 410sct, Xray xb9e, losi 22 2.0
      Spectrum dx3s

      Comment

      (RS) Radiostyrt.no Statistics

      Collapse

      Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 0
      Welcome to our newest member, Erik-M.
      Working...
      X