Announcement

Collapse
No announcement yet.

Diskusjonsmøte ang. largescale 2011.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Diskusjonsmøte ang. largescale 2011.

    Det nermer seg tiden da nye regler kan godkjennes, ny terminliste
    skal lages o.s.v.
    Så jeg foreslår att vi samles til ett møte etter løpet i Spydeberg, der
    vi kan diskutere hvordan vi vill ha det i fremtiden, så jeg håper det
    kommer masse folk dit med konstruktive forslag!

    Ting som jeg tenker litt på om dagen er dekkrestriksjoner, er det
    noe for oss i largescale?

    GT klasse, her er det enda ingen som har meldt seg på løp,
    det er sikkert mange grunner til dette. Det er sikkert flere som
    kvier seg for å være først ute meg bil, er det ikke da like greit å
    kjøre GT og Touring sammen?

    Så jeg håper flest mulig kan vere med på møtet i Spydeberg, og
    komme med masse gode forslag, så kansje det blir flere av oss i 2011.
    Vi satser på å komme i gang med møtet ganske kjappt etter premie utdelingen!
    Frank Lyder Clementz Kodal RC
    HARM SX-3, og masse annet...
    www.tktrading.no
    www.radiostyrt.no

  • #2
    Da vil jeg gjerne takke de frem møtte for gode innspill, samt saklig og faglig god diskusjon

    Vi ble enige om å foreslå følgende til neste sesong:

    GT klassens reglement innføres i regelverket, og i 2011 kan denne
    kjøres sammen med touring.

    I GT klassen ønskes det enhetsdekk og mengdebegrensing, 6 stk GRP "C"
    på hvert løp.(evt. regndekk i tilleg)

    Regelen med 4 direktekvalifiserte til finalen fjernes i largescale, dette på
    grunn av mengdebegrensingen av dekk.

    MEN HUSK: Dette er noe som blir foreslått til msk, ingenting er banket enda!

    Kom gjerne med flere gode forslag her, og lever forslag til msk.
    Frank Lyder Clementz Kodal RC
    HARM SX-3, og masse annet...
    www.tktrading.no
    www.radiostyrt.no

    Comment


    • #3
      HEI,
      Forstår det slik at F-1 ikke blir egen klasse,,, og da er det tid til overs.
      Dette pga at Touring og GT kjører samtidig.
      Jeg foreslår derfor at 1:6 Truck blir gjenninført som NC klasse fra 2011.
      MEN det må sendes søknad fra medlemsklubb til MSK om dette.
      Hvem tar ballen??
      mvh Børge

      Comment


      • #4
        Originally posted by Den Eldste View Post
        HEI,
        Forstår det slik at F-1 ikke blir egen klasse,,, og da er det tid til overs.
        Dette pga at Touring og GT kjører samtidig.
        Jeg foreslår derfor at 1:6 Truck blir gjenninført som NC klasse fra 2011.
        MEN det må sendes søknad fra medlemsklubb til MSK om dette.
        Hvem tar ballen??
        mvh Børge
        Hei Børge, bra med litt engasjement fra Truck gutta, send gjerne inn ett forslag ang. truck, men jeg tror det er vanskelig å få gjenomslag for det, dette fordi det ikke har blitt avholdt noen form for klubbløp i klassen. Men igjen søk gjerne, vi har tid til alle, uansett status på klassen!
        Når det gjelder formel klassen så har det blitt avoldt 2 godkjente nc løp i år, og siden det er en efra klasse så er statusen for 2011 i boks.
        Frank Lyder Clementz Kodal RC
        HARM SX-3, og masse annet...
        www.tktrading.no
        www.radiostyrt.no

        Comment


        • #5
          kan vi ikke gjøre som danskene når det gjelder truck og kjøre med bremser foran som dem blir levert med fra butikken. der kjører dem jo to klasser innen truck,men vi får holde oss til en så lenge,ler.. tror det da blir mer action på banen...

          Comment


          • #6
            Vil tippe både forhandlere og tilskuere IKKE vil ha bremser foran =)


            Sent from my iPhone using Tapatalk
            Tom I. Arntsen - Radiostyrt.no - Modellflynytt.no - Modellsalg.no
            - NiceShot.no

            Comment

            (RS) Radiostyrt.no Statistics

            Collapse

            Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 0
            Welcome to our newest member, Erik-M.
            Working...
            X