Announcement

Collapse
No announcement yet.

tips til første ls onroad bil

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • tips til første ls onroad bil

    hei. har lyst til og kjøpe meg en ls onroad bil. men har aldri hatt det før. men har ls offroad. har lyst til og prøve noe nytt . hva er det som er bra og ikke altfordyrt . kan oxo kjøpe brukt vis det er noe dem skal selge men kom med tips og råd.
    ole kristian bergerud 89.biler: tamiya tt-01 brushless . tamiya tt-01 med litt alu parts og brushless. Academy STR-4. hpi sprint 2.tamiya frog. tamiya madbull.tamiya lunchbox, tamiya grasshopper.tamiya m04l

  • #2
    ossen er fg sine onroad biler a? masse skruing ? sånn som på offroad bilene ?
    ole kristian bergerud 89.biler: tamiya tt-01 brushless . tamiya tt-01 med litt alu parts og brushless. Academy STR-4. hpi sprint 2.tamiya frog. tamiya madbull.tamiya lunchbox, tamiya grasshopper.tamiya m04l

    Comment


    • #3
      Hei. Det er ikke så lett å svare uten å vite hvor mye penger du kan avse, hvor og hvordan du kommer til å kjøre, samt dine kunskaper/muligheter til å vedlikeholde bilen.
      Men når det gjelder deletilgangen så er svaret i mine øyner enkelt, her er HARM i særklasse best i Norge, men man får også noe deler til FG, Lautherbacher, og RS-5. Man kan selvfølgelig handle i utlandet, men da tar det jo gjerne litt lengere tid, og er ofte dyrere.
      Frank Lyder Clementz Kodal RC
      HARM SX-3, og masse annet...
      www.tktrading.no
      www.radiostyrt.no

      Comment


      • #4
        tar altid og går over bilene etter bruk. men har vell mye og si ossen man kjører det:P men harm er jo veldig stiv pris på. vill prøve det ut for og se om det er noe for meg, så leger ikke så veldig mye i det med en gang, prøver og finne en bil som er biligs mulig. så har sett litt på en harm som liger her på forumet. men er litt mye akkurat nå.
        ole kristian bergerud 89.biler: tamiya tt-01 brushless . tamiya tt-01 med litt alu parts og brushless. Academy STR-4. hpi sprint 2.tamiya frog. tamiya madbull.tamiya lunchbox, tamiya grasshopper.tamiya m04l

        Comment

        (RS) Radiostyrt.no Statistics

        Collapse

        Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
        Welcome to our newest member, Erik-M.
        Working...
        X