Announcement

Collapse
No announcement yet.

Hvor er det mulig å få tak i team decaler til Fg Formula 1 ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Hvor er det mulig å få tak i team decaler til Fg Formula 1 ?

    Jeg har kikket litt rundt, men sliter med å finne team decaler til fks mclaren formula 1.

    Ønsker å lage en kopi av Hamilton sin formual 1 bil. og da trenger jeg decal sett.

    Er det noen som vet om det er mulig å finne slike?
    Erlend Norheim 03.05.86
    PPB skater 26, QD hp 26 . Futaba 4PK

  • #2
    Er det de her du skal ha!?
    sigpicFG EVO 12 Kyosho FW 06 -2.2 ROCK FORCE Crawler-Mad Force-mini-z mr03 Futaba 4pk

    Comment


    • #3
      hmm dette er vel egentlig til touring car bilen til FG og ikke til formula 1 bilen. jeg sliter med å finne team decaler for vodafone mclaren formula 1.

      Men takk for svar
      Erlend Norheim 03.05.86
      PPB skater 26, QD hp 26 . Futaba 4PK

      Comment


      • #4
        her er vodafone decal iallefall http://rc-car-online-shop.de/shop/en...ne-f1-set.html
        sigpicFG EVO 12 Kyosho FW 06 -2.2 ROCK FORCE Crawler-Mad Force-mini-z mr03 Futaba 4pk

        Comment


        • #5
          her har du alle de forskjellige team dekalene http://rc-car-online-shop.de/shop/in...=en&page=suche.. evt kommer ikke det jeg søkte på opp.. så søk på team decals ellerno da dukker alle opp.. og mclaren kjører ikke med vodafon.. men med West
          Morten Randen 1984 modell.
          www.lanekassen.no

          Comment


          • #6
            Har du snakket med Globy ? Muligens dem kan skaffe det siden dem er/var forhandler for FG (Tror dem delvis slutter pga dårlig deletilgang)
            | Spektrum DX8|
            | Blade mCPX | STmodel Cessna 350 Corvalis | Align Trex 500 FBL - Vbar |

            Comment

            (RS) Radiostyrt.no Statistics

            Collapse

            Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
            Welcome to our newest member, Erik-M.
            Working...
            X