Announcement

Collapse
No announcement yet.

Nytt Hotrod chassie sportline 490mm, 100km.t m G230, Magura 2, karosseri konvertering

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Nytt Hotrod chassie sportline 490mm, 100km.t m G230, Magura 2, karosseri konvertering

    Jeg utvikler en helt ny bilmodell dvs at du kan ved hjelp av noen enkle deler konvertere din Sportline med nytt chassie 490mm, nytt karosseri mm til en svinrask hotrod med hydr bremser foran og bak. Det er bare på utviklingsstadiet nå men det er nok ikke så lenge til jeg legger ut bilder. Blir dette vellykket så skal jeg selge det som konverteringskit. Dette tenkte jeg skulle være med i kitet. 490mm chassie vektredusert i 3 mm stål, karosseri, automatgir som øker akselerasjon og hopphastighet med ca 30 km.t og et sett lastebilhjul samt feste for bensintank for formel1. Det blir full mulighet til å sette på hydrauliske bremser foran og bak av type Magura2 eller mekaniske om du ønsker det. Den vil med standard G230 motor få en topphastighet på ca 100km.t. Vet ikke hva jeg skal ta for kitet, men det blir nok ikke mer enn 3500. Automatgir og Evo servoplate koster vet du. Du får også lov å kjøpe bare chassiet og karosseri løst og tipper det vil komme på ca 2000kr Jeg vet ikke om det vil lyktes men jeg skal prøve og driver og utvikler det nye chassiet nå og kladden av chassiet legger jeg snart ut bilder av.

(RS) Radiostyrt.no Statistics

Collapse

Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
Welcome to our newest member, Erik-M.
Working...
X