Announcement

Collapse
No announcement yet.

En ny Carson Smartech 1:4 fra lager i dusør til den som lakkerer karosseriet mitt

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • En ny Carson Smartech 1:4 fra lager i dusør til den som lakkerer karosseriet mitt

    Hei. Jeg har kommet over et 1:5 Audi TT karosseri som skal lakkeres camelon Spaztix som jeg imorterer selv fra USA. Dusøren for å lakkere det (du må vite hva du gjør) er en NY Carson Smartech skala 1:4 ford Mustang fra min grossist. Interessert og du vet hvordan man lakkerer Spaztix Camelon med airbrush så ta kontakt på 97966335 - da treffer du meg.

  • #2
    Det er ikke noe småtteri jeg ber om, derfor rikelig belønnet. Jeg betalte 4000kr for at en skulle lakkere for meg. Nå har jeg eget firma og får en bil til samme pris fra grossist som blir belønning. Bare det at jeg importerer lakken fra USA med 1200kr i porto (Spazstix camelon) sier lit om hva jeg vil legge i bilen. Jeg skal ha en Audi TT som blir lagt merke til. Den skal lakkeres i USAimportert airbrush lakk Spazstix Camelon. Jeg Skal ha alufelger til 4000kr så jeg legger vanvittig mye penger i design. Vel du kan få 4000kr i stedet for valgfri bil men en ny FG Sportline/offroad 2wd koster det samme for meg med grossist men er verdt mer.

    Comment

    (RS) Radiostyrt.no Statistics

    Collapse

    Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 0
    Welcome to our newest member, Erik-M.
    Working...
    X