Announcement

Collapse
No announcement yet.

Mottok 465mm Ford Cobra - Tror det er laget av en privatperson

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Mottok 465mm Ford Cobra - Tror det er laget av en privatperson

    Click image for larger version

Name:	DSCF1194.jpg
Views:	1
Size:	32.4 KB
ID:	790670Hei. Jeg har funnet et Ford Cobra karrosseri for 465mm chassie. Kjøpte på e-bay. Fikk det i posten i dag. Jeg tror det er privatlaget. Hadde jeg hatt økonomi til det skulle jeg klippet til grundig og satt det i produksjon. Men dere vet når man er uføretrygdet… Se bildet. Karroserriet er ikke klippet til. På bildet under er det grovklippet med vanlig saks. Må kjøpe karrosserisaks. Hjulbuene bak må jeg studere mer før jeg klipper til. Men et Spørsmål. Jeg skal gå til skiltmaker og få laget dekaler til denne. Men når det gjelder grillen så har denne bilen ikke grillnetting i det hele tatt. Så hvis jeg i stedet for å sette på et sort klistremerke over grillen i stedet klipper hull der som i virkeligheten, kan det da tjene som nok liftinntak til motoren?

    Click image for larger version

Name:	DSCF1192.jpg
Views:	1
Size:	25.6 KB
ID:	790669
    Last edited by FG NSU Prince; 13 November 2013, 16:45.

  • #2
    Dette karroseriet vil jeg ha lakkert i Spaztix Camelon og Chrom. Men for å tørre å gi det fra meg så må evenuell lakkerer oppgi personlig adresse og telefonnummer så jeg får mulighet til å eventuellt anmelde. (Desverre er ikke alle til å stole på lenger) Jeg skal få laget klistremerker selv som blir ekte fotoer av lykter etc. Må jeg selge det på får jeg hjerteinfarkt.

    Hva syntes dere?

    Comment

    (RS) Radiostyrt.no Statistics

    Collapse

    Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
    Welcome to our newest member, Erik-M.
    Working...
    X