Announcement

Collapse
No announcement yet.

Det er slutt på mobbingen skal sette 465 i produksjon men selges fra Nederland

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Det er slutt på mobbingen skal sette 465 i produksjon men selges fra Nederland

    Hei. Etter at jeg gikk åpen ut og fortalte om min lille hjerneskade so er det ingen som mobber meg lenger. Jeg har derfor bestemt meg for å sette 465 hydr i produksjon likevel. Men det har hendt noe. Jeg er forlovet med en jente fra Nederland og flytter etter all sannsynlihet dit i Januar men jeg kommer til å skrive på denne siden. Dere må derfor se på tyske e-bay hvis dere vil kjøpe mitt chassie. Men de blir produser i Ålesund. Mitt firma kommer til å bli endret fra et .no til et .com neste år. Det er andre ting som kommer foran chassiet mitt nå men slapp av dere får det før sesongen. Men dere må se på e-bay og jeg kommer til å sette rubrikk annonser. Dette burde kanskje vært med i den andre tråden min men jeg velger å opprette en ny tråd siden dette Kun er salgs info

    Mvh.
    Helge Myhre

  • #2
    Alt du trenger skal følge med for å bygge om til 465mm klagjort for hydr Magura2 unntatt offroad bensintank, samme som sitter i monstertruck. Bare ha tålmodighet med meg siden jeg har dårlig råd nå og venter på litt deler for å lage flere. FG-hobby i Danmark som jeg handler hos er stengt en periode grunnet sykdom. Kan kanske bruke absolutt hobby. Servoplate som vil følge med blir carbon så pris dereter.hvert sett vil ligge på ca 150 euro. Oppgir i euro grunnet at jeg flytter til Nederland.

    Helge

    Comment

    (RS) Radiostyrt.no Statistics

    Collapse

    Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 0
    Welcome to our newest member, Erik-M.
    Working...
    X