Announcement

Collapse
No announcement yet.

Første bilde av Porsche 465mm chassie for Magura 2 og det du trenger

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Første bilde av Porsche 465mm chassie for Magura 2 og det du trenger

    Click image for larger version

Name:	DSCF1251.jpg
Views:	2
Size:	49.0 KB
ID:	790786

    Det tar lenger tid enn forventet men jeg må lage flere prototyper. Neste prototys skal være 100% riktig.

    Dette trenger du i tillegg:

    Click image for larger version

Name:	DSCF1245.jpg
Views:	1
Size:	51.5 KB
ID:	790787 Click image for larger version

Name:	DSCF1246.jpg
Views:	1
Size:	37.4 KB
ID:	790788
    Evo servoplate Rally bensintank F1 feste

  • #2
    Hei. Jeg har jobbet mye med dette. Jeg har fotografert den med en pumpe men selvsagt passer pumpen både på høyre og venstre side. Det ser kanskje ikke slik ut på bildet men alt mellom motor og fram til og med servoplate er totalt omkonstruert. Litt finjustering til på en ny prototyp så skal jeg være i mål 100%. Da er det bare å kjøpe EVO servoplate og ben, offroad tank og formel1 tankfeste så er det bare å smekke på bremsene og alt vil passe 100%. Jeg har flyttet til Nederland men sender til Norge for 10euro i porto som brev. Jeg skal ha 150euro for chassiet men da garanterer jeg for det 100%.

    Comment


    • #3
      Tipper en drøy måned til så... Så tenker jeg nok at jeg kan selge.

      Comment


      • #4
        Her er tanken min. Som dere ser er det totalt gjort om fra originalt. Og å konvertere en ny sportline -enkelt. Alt passer 100% men må bare få borret noen hull til. Jeg har bare en pumpe men den passer på begge sider. Bruker den bare til å måle med.

        Click image for larger version

Name:	DSCF1257.jpg
Views:	1
Size:	46.6 KB
ID:	782774
        Last edited by FG NSU Prince; 25 April 2014, 07:50.

        Comment


        • #5
          Hva syntes dere?

          Comment


          • #6
            Om drøye to uker starter salget av chassiene mine. Siden Jeg bor i Nederland må alt forhåndbetales. (ikke feks oppkrav) Men nå er jeg seriøst firma og jeg har gått ut i England, Nederland,Sverige og Danmark og fått MEGET god respons. Tester markedet med bare 20 i første omgang så førstemann til mølla. Jeg skal selge på salgsdelen av radiostyrt.no.

            Comment


            • #7
              Nå har sikkert du bedre greie på dette en meg og derfor spør jeg.

              Er det ikke ugunstig at tanken står slik? den gummi foringen bensin slangene går gjennom er vel ikke beregnet til og holde tett over lenger tid?

              Eller har du en plan på det?
              Hpi savage flux hp, traxxas summit, Axial scx10, Dji Phantom, Trailfinder 2
              www.rc-utstyr.no

              Comment


              • #8
                Originally posted by Rino View Post
                Nå har sikkert du bedre greie på dette en meg og derfor spør jeg.

                Er det ikke ugunstig at tanken står slik? den gummi foringen bensin slangene går gjennom er vel ikke beregnet til og holde tett over lenger tid?

                Eller har du en plan på det?

                Nei. Den står akkurat på samma måte på FG Formel1 så det er overhodet ikke farlig over lengre tid.
                Last edited by FG NSU Prince; 29 April 2014, 08:06.

                Comment

                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                Collapse

                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                Welcome to our newest member, Erik-M.
                Working...
                X