Announcement

Collapse
No announcement yet.

Nosram børsteløst!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Nosram børsteløst!

    Ligner litt på LRP sitt




  • #2
    Det er jo samme firma

    Comment


    • #3
      Nettopp

      Comment


      • #4
        Same shit difrent wrapping

        Comment


        • #5
          Shit? Javell...? Jeg synes nå LRP har ganske så gode produkter jeg da..
          Per Einar Høyland 85 mod. freser rundt med
          .:HPI RS4 Mini Pro - HPI PRO4 - Corally SP12G3 - Triox X-plosion:.
          .:Tamiya EVO IV - Tamiya TRF415MSX - Tamiya TRF416 - Yokomo MR4-TC SD:.

          Comment


          • #6
            Jeg har vel vært en av de største skeptikkerene til Børsteløse systemer en stund nå, men tenkte det kunne være interresant å teste det for å se hvordan det var......

            Dette er ikke noe "Shit" nei, testet MATRIX EVOLUTION systemet i min TRF415MSX på Lørenskog.
            Dæven å fort deg gikk, kjørte i nesten 8min gjorde jeg også med gamle 3700 pakker!!
            Byttet litt frem og tilbake mellom en 8x1 Spashett Edition med freste spor i ankeret, noe av det råeste man kan bruke av børste motorer!!

            Det gikk akkurat like fort, men Nosram systemet gav en litt annen "feeling" mindre varme og mye lengre kjøretid!!

            Dette var med den orginale 4 Star motoren, så nå er det bare å glede seg til den nye 5 Star motoren som kommer i løpet av sommeren
            Eirik Andreassen
            Tamiya - Peak - Micromonsters - KO Propo - Much*More - Team Orion

            Comment

            (RS) Radiostyrt.no Statistics

            Collapse

            Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
            Welcome to our newest member, Erik-M.
            Working...
            X