Announcement

Collapse
No announcement yet.

Weekendracet - når?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Weekendracet - når?

    Etter å ha misset weekendløpet på Beito i flere år, tenkte jeg at iår skal det planlegges så jeg får deltatt. Sjekket så terminlisten til forbundet og der står det at løpet avholdes 18 og 19 Oktober. Tok så en runde med familien og gjorde de nødvendige tilpasninger for at jeg igjen skulle kunne være med. At det er NM runde gjør det ikke mindre viktig å være med.

    Har sjekket hjemmesiden til Valdres flere ganger, og stor ble overraskelsen når jeg idag sjekket igjen og der står det nå at løpet skal avholdes 11 og 12 Oktober!!!!!??????

    Hva er riktig??

    Er løpet flyttet??

  • #2
    se på posten nedenfor som hetter WR(weekend racet)
    *Sanwa M12X*Savöx*
    *TLR 8ight 3.0 *Novarossi Plus-4 *
    *Serpent S411*Speed Passion*Fantom Racing Apex*

    Comment


    • #3
      I følge tråden til GMBK-gjengen, så er løpet flytta til 11-12 ja...

      Oppfordrer alle til å legge til alle løp i kalenderen her, og evt. gi beskjed når sånne endringer kommer.

      (alle har tilgang til å legge til events i kalenderen, som alle kan sjekke.. Og legge inn varsling når dato nærmer seg etc.)
      Tom I. Arntsen - Radiostyrt.no - Modellflynytt.no - Modellsalg.no
      - NiceShot.no

      Comment


      • #4
        noen som vet hva hotellprisen ligger på? var vel litt stivt med 1100.- pr natt for dobbeltrom?
        MBX-6-OS-AKA-Byron fuel
        TRF-415MSXX
        DEX410

        Comment


        • #5
          Flott!!!

          Flott nyhet! Da "slipper" jeg å være med..

          At endringer kan skje, er jeg selvsagt klar over, men skal det være NM runder får arrangør i det minste holde datoen!!!!

          Endre lokale, endre arrangør Ja, greit. Hvordan i helv.... skal vi kunne planlegge noe når dateoen for løpet endres med en uke som i dette tilfellet.

          Amatørmessig...

          Comment


          • #6
            ting skjer da for alle, ta en pille nå og ro ned dette blir så fint så hehehe
            Have no Fear FAT man is here
            (57modell)

            Comment


            • #7
              Synd at det ble litt fram og tilbake med datoene for dette løpet. Det er vel beklaglig nok, men mener det ble lagt ut i ganske god tid for å endre på bookinger og planer. Vet ikke hvor du har søkt info om løpet, men neste gang bør arrangøren kontaktes hvertfall, om det ikke ble gjort.
              Vi skal såklart ta oss i nakken når det kommer til informasjonen for neste år. Mener at største grunnen til at det ble endret var pga av en dobbeltbooking av hallen grunnet Beatelsfastivalen eller en av de andre store festivalene her oppe. Sløvt av hotellet, sløvt av oss for å ikke sjekke opp dette tidligere. Feilen er gjort så nå må vi bare leve med dette og kose oss med en god stemning og masse kjøring..


              Det begynner å bli ganske mange deltakere hvertfall så for dere som kan komme blir det en kjempehelg. Fint vær blir det og
              Masse kjøring i alle klasser så dette blir moro!

              Vi gleder oss alle hvertfall.

              I år har vi også fått tak i litt spenstige premier og det jobbes videre med å skaffe enda flere premier i tillegg til de fancy pokalene

              Vi sees på Beitostølen til Weekendracet!
              --** Team MAGIC **--
              www.speedstore.no
              Gekko, Team Magic, K-Factory, Tekin(kommer), H.A.R.D

              Comment


              • #8
                For det første: Seksjonsstyret har ansvar for å sende ut løpsinnbydelser til de lisensierte i gitte klasser, og det i god tid.

                For det andre: Terminlista SKAL være oppdatert!

                For det tredje: Endringer i datoer må IGJEN mailes til de som har løst lisens i aktuell klasse...

                Begynner å ligne VELDIG på Frimurerlosjen dette her... kun de som sitter i de innerste sirkler vet hva som egentlig foregår...
                Life's too short to go slow! www.ymr.no

                Besøk mitt showroom

                Comment

                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                Collapse

                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                Welcome to our newest member, Erik-M.
                Working...
                X