Announcement

Collapse
No announcement yet.

Påmelding til internasjonale løp

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Påmelding til internasjonale løp

    Til dere som skal være med å kjøre WM - EM i 2009 så går fristen på forskudsbetaling ut 1 oktober det gjør søknadsfristen også

    Dette er vel noe NMF burde ha gitt beskjed om
    Georg Ellingsen 67 som er lei alle idiotene som klager på alt
    www.rcbil.no
    TEAM XRAY NT1 - FUTABA 4PKS - MATRIX - SAVOX - HUDY

  • #2
    Jon Åge har veldig mye å gjøre om dagen, pga all omorganiseringen, tror fristen blir fremskjøvet littgrann, så det ordner seg nok. Han har jo ett liv ved siden av gratis arbeidet som seksjonsleder
    XFactory X6SQ,Team Ass B4 og B44 , NOVAK all the way.
    Xray T3, LRP, Tekin
    Grenland Modellbil Klubb

    Comment


    • #3
      Kansje de som vet kan sette opp hvor de forskjellige løpene går?
      i 1/8 buggy Em Østerike, men lurer på hvor B-Em går hen. har tittet på efra sine siden, men kan ikke finne det der.
      Kim Juliussen 73' Fredrikstad BorgMRK
      MustIt RCsenter..

      Comment


      • #4
        Har vært i Italia en uke og dette er hva jeg ser første gang jeg er på nett? Faan!!!!
        Helge Johannessen
        1975 modell
        Serpent S411, Serpent 747,CRC Gen X, NOSRAM, Novarossi, FUTABA,

        Comment


        • #5
          Originally posted by kjuliussen View Post
          Kansje de som vet kan sette opp hvor de forskjellige løpene går?
          i 1/8 buggy Em Østerike, men lurer på hvor B-Em går hen. har tittet på efra sine siden, men kan ikke finne det der.

          såvidt jeg vet er det ennå ikke avgjort hvor flere av løpene skal gå, hvertfall hva gjelder 1:10 OR
          MBX-6-OS-AKA-Byron fuel
          TRF-415MSXX
          DEX410

          Comment


          • #6
            Har hørt rykter om at 1:10 EM går i Italia et sted, når ?
            Har oxo hørt at EM 1:12 går i Barcelona en gang i mars/april..... men om det stemmer er jeg ikke sikker på....
            Tor Arne Nicolaisen GMBK

            Lei av å knuse motstandere!

            Comment


            • #7
              Har sendt en mail til EFRAs sjef for 1:8 Or klassen og spurt om hvor B-Em går neste år.

              Vi burde nok gått ut og minnet folk på dette, men dere som er gamle i faget vet jo at fristen er 1. oktober, det har den vært de siste 5 årene

              Når det gjelder de andre klassene så vet jeg ikke, men send en mail til Ketil eller Monica, de kan nok svare på det, eller søke opp svarene fra EFRA.
              XFactory X6SQ,Team Ass B4 og B44 , NOVAK all the way.
              Xray T3, LRP, Tekin
              Grenland Modellbil Klubb

              Comment


              • #8
                hmmmm

                Finken skrev:
                Vi burde nok gått ut og minnet folk på dette, men dere som er gamle i faget vet jo at fristen er 1. oktober, det har den vært de siste 5 årene

                Hva med de nye i faget da , det er jo ikke sikker t at de vet det !!!!!
                Georg Ellingsen 67 som er lei alle idiotene som klager på alt
                www.rcbil.no
                TEAM XRAY NT1 - FUTABA 4PKS - MATRIX - SAVOX - HUDY

                Comment


                • #9
                  Bruk huet da Georg.

                  Han sier jo de har driti seg ut og beklager dette, og opplyser samtidig om
                  at fristen er samme som det har vært siste 5 åra, noe ringrevene i faget
                  antagelig er kjent med.

                  Eller kom det som julekvelden på kjerringa hos alle mann at påmeldingen er
                  rundt disse tider?

                  Ikke at jeg visste det, men så har jeg heller ikke interesse av det...


                  Det er greit å informere om at noen har bæsja på leggen, men prøv
                  nå i alle fall å gjøre det beste ut av det.... Hent papir eller.no...
                  Tom I. Arntsen - Radiostyrt.no - Modellflynytt.no - Modellsalg.no
                  - NiceShot.no

                  Comment


                  • #10
                    Vel, nå må jeg nok rette litt på deg, JEG har ikke gjort noe feil, er ikke min jobb og være babysitter for førerne, det er nok noen andre...

                    Skal man ha informasjon, kan man jo også oppsøke den, ikke forvente at andre hele tiden skal gå rundt å minne dem på ting og tang


                    Jeg bare tar affere for å sikre buggy klassen får de plassene den skal ha.
                    Last edited by Finken; 2 October 2008, 13:37.
                    XFactory X6SQ,Team Ass B4 og B44 , NOVAK all the way.
                    Xray T3, LRP, Tekin
                    Grenland Modellbil Klubb

                    Comment


                    • #11
                      Dette forteller vel om hvilken stor jobb Bent gjorde da han var i NMF, han har jo egentlig skjemt bort hele rc - Norge uten at vi har oppdaget det....før nå!
                      Finken er vel den som har fulgt best opp må nå jeg si da.
                      Tor Arne Nicolaisen GMBK

                      Lei av å knuse motstandere!

                      Comment


                      • #12
                        Info EM/VM 2009

                        Allerede i mai 2008, ble all informasjon som føderasjonene har tilgjengelig, publisert på www.motorsportforbundet.no/rc. Husker jeg også rett, ble dette i tillegg publisert på nyhetsmailen til seksjonen.

                        Det er først på EFRAs møter som avholdes hvert år i November, siste detaljene blir gjort kjent - som regel alle datoer for EM/VM kommende år. Men, i noen tilfeller, kommer ikke datoene før etter dette møtet.

                        Føderasjonene må melde til EFRA under EFRAs møter i begynnelsen av november, hvor mange plasser hver føderasjon har behov for - derfor søknadsfrist på denne tiden av året.

                        All informasjon som medlemsføderasjonene kjenner til, har også vært publisert på EFRAs sider siden november 2007. Det er sjeldent føderasjoene får vite mer enn det som publiseres der.

                        TAN: joda... sydde kanskje puter under armene på noen når det gjaldt påmelding EM/VM, siden jeg visste omtrent hvem som pleide å reise, og hvilke nye som hadde vist interesse for å delta... og dermed ringte rundt/mailet osv. for å minne dem på frister m.m. Men, det bør jo strengt tatt være unødvendig...

                        Lykke til alle sammen!
                        Last edited by BAM; 15 October 2008, 21:51.

                        Comment

                        (RS) Radiostyrt.no Statistics

                        Collapse

                        Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                        Welcome to our newest member, Erik-M.
                        Working...
                        X