Announcement

Collapse
No announcement yet.

Offroad løp spydeberg 4 oktober???

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Offroad løp spydeberg 4 oktober???

    Hørte noe om løp i spydeberg den 4, stemmer detta?
    Team Kyosho
    Kyosho MP9/ZX5/RB5*Orion*AKA*Kopropo*Savox*
    www.tnrc.ipublish.no www.minicar.no

  • #2
    Blir neppe noe løp, da kjøreplattformen ikke er ferdig og dugnadsånden ikke er helt på topp.

    Comment


    • #3
      buggy!

      Det er anderledes med ånden på inne banen!

      Comment


      • #4
        klubben har noen helt urealistiske krav. de vil ikke arrangere løp uten tak på plattformen osv.. jeg mener nå det at vi får fire litt på krava artig har vi det lell
        www.RCsenteret.no

        Comment


        • #5
          er vel ikke bare klubben. men han som står ansvarlig på pappiret.. Jan Vidar Moen som også stiller dette kravet. at plattformen skal være ferdig før den tas i bruk.
          Morten Randen 1984 modell.
          www.lanekassen.no

          Comment


          • #6
            Så se å få den ferdig da vel. Det er mange buggy folk som ønsker å kjøre løp hos dere!!!
            Last edited by Hansi; 29 September 2008, 18:24.
            Hans Magne Berg 1980 Kløfta
            Minicar RC Team--Carrocar--RC8.2--Alpha RC Engines--Radiopost--AKA--

            Comment


            • #7
              Jeg synes at vi burde få til et løp i slutten av oktober eller i november. vi MÅ jo ha et klubb løp for og få noe løp neste år. Det vil bli lagt ut info på hjemme siden www.spydebergmotorklubb.no og på RS forumet om løp.
              Shepherd V10 - Novarossi
              Serpent S120 Link - LRP

              Comment


              • #8
                Finnes d nokka bygge bilda av lay out'en dokkers? hadde vært litt kult å se korsen d ser ut Eller e d hæmmeli?
                *Sanwa M12X*Savöx*
                *TLR 8ight 3.0 *Novarossi Plus-4 *
                *Serpent S411*Speed Passion*Fantom Racing Apex*

                Comment


                • #9
                  Det finnes ikke noe på klubb siden. den er jo ikke oppdatert til ver tid. skulle ha vert det. men lay-outen er ikke hemlig. Lay-outen er KUL. Det blir et teknisk bane og kjøre samt litt fort. Vi prøver vel og lage litt tricky comboer.
                  Shepherd V10 - Novarossi
                  Serpent S120 Link - LRP

                  Comment


                  • #10
                    Ja nå får dere dra igang et klubb løp
                    får jeg dratt fattern med på et løp før snøen legger seg hehe
                    Team Kyosho
                    Kyosho MP9/ZX5/RB5*Orion*AKA*Kopropo*Savox*
                    www.tnrc.ipublish.no www.minicar.no

                    Comment


                    • #11
                      oppdatering web

                      Originally posted by Kjetil Berntsen View Post
                      Det finnes ikke noe på klubb siden. den er jo ikke oppdatert til ver tid. skulle ha vert det. men lay-outen er ikke hemlig. Lay-outen er KUL. Det blir et teknisk bane og kjøre samt litt fort. Vi prøver vel og lage litt tricky comboer.
                      Det er bare å ta bilder å sende meg det så blir det lagt ut så fort det er mulig.

                      Last edited by Terje; 1 October 2008, 10:41.
                      Terje Holm, 1968 mod - Uten hjul -

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by Hansi View Post
                        Så se å få den ferdig da vel. Det er mange buggy folk som ønsker å kjøre løp hos dere!!!
                        Du skjønner, for litt siden var det 2 stk som sa de skulle gjøre ferdig kjøreplattformen. Det startet veldig bra, men plutselig stoppet det helt opp......

                        Comment


                        • #13
                          Der har Adrian helt rett!!!
                          Jeg også lurer på hva som skjer!!??
                          Vi har en avtale med ett par personer
                          uten å nevne navn!!??

                          Comment


                          • #14
                            Jeg er vel den ene navnløse det blir siktet til regner jeg med. Beklager at tid og overskudd desverre ikke strekkt til i det siste, men jeg skal holde avtalen som er gjort. Har til mitt forsvar aldri gitt noen dato, da dette stort sett må gjøres utenom arbeidstiden. Syns også at den generelle dugnadsånden i klubben når det gjelder buggy banen er tragisk!! Jeg har kun sett en person som har gort noe med buggybanen siden jeg meldte meg inn i klubben i sommer, og det er Robert Kay som sannsyneligvis er den andre personen som her er nevnt "uten navn"... Ut fra det jeg kan se, er det mye som må gjøres med banen etter diverse graving i sommer for å få selve banen i orden igjen. Nok av arbeid og gjøre for andre i klubben og med andre ord, som har lyst til å få banen opp å gå!
                            Mustit Rc 2012
                            Team Associated Rc 8.2 - Byron - Highestrc - Jconsepts - Os - Nosram
                            Bjørn-Ivar Haug

                            Comment


                            • #15
                              Og den persjon er meg.. og har ikke noe problem med og fortelle dere hvorfor det har stoppet.. jeg har over 100 timer alene på den banen og gjorde den helt kjøreklar mens jeg ventet på et firma klubben hadde fikset skulle gjøreklar kjøretårnet.. men tiden gikk og jeg gjennom min arbeidsplass rc senteret bestemte meg for og sponse spydeberg med ferdigstillelse av kjøretårnet. og vi leide inn snakker.. men i mellomtiden har en entrepenør fra nabotomta gravd opp store deler av banen.. arbeid jeg hadde brukt flere fridager og prsonlige tjenester ved lån av graver for og fikse.. dette har klubben sagt de skal fikse opp i jeg har vært og merket med pinner hvor hopp, svinger og forhøyninger skal være men ingen ting har skjedd.. vi har fått pålegg om og tette hele veggen foran på plattformen så det vil bli tett. men som dere ser er plattformen ut fra norsk lov så godt som lovlig men ikke etter byggetegninger så noe jobb gjennstår
                              Attached Files
                              www.RCsenteret.no

                              Comment

                              (RS) Radiostyrt.no Statistics

                              Collapse

                              Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                              Welcome to our newest member, Erik-M.
                              Working...
                              X