vurderer å bytte manifoilen fra det kantette greine som er orginalt, til ett rør som er bøyd. Har hørt at dette vil gi mer bunndrag grunnet bedre flow i eksosen. Noen som har gjort dette?
S.Arnesen 86-model
1.Savage x med os.30 maskinist
2.Kyosho fw-06
Hei gutter Ikke for å drepe entusiasmen over bilene deres, men dette tar litt av. Vil bare gi dere et godt og velmenene råd, ikke bruk pengene deres på tunedpipes og andre eksosbend før dere eventuelt har byttet motor. Disse bilene dere har går godt nok slik de kommer i boksen og vil ikke gå noe bedre med andre potter og bend. Sats heller på å få satt opp bilene skikkelig og få motorene godt justert. Søk litt på nettet etter setup ark til FW05R og RR og se litt på de, motorene deres kan sikkert noen drevene folk ta en titt på ved nærmeste bane. Det er veldig morsomt å kjøre en bil som er godt satt opp på bane. Etterhvert kan dere jo bruke pengene dere sparer på å ikke kjøpe alt dette dere nevner på en grom banebil med vass motor, da har dere fått en god del trening og erfaring med oppsett og kjøring slik at dere vil ha stor glede av det.
Nå skal det jo sies at ved bytte av eksos bend på fw-06'en gir en helt annen motorkarakterestik. Motoren blir betraktelig sterkere på lavere turtall enn orginalt. Ble faktisk positivt overrasket over det at motoren ble mer "vennlig" å kjøre med....
S.Arnesen 86-model
1.Savage x med os.30 maskinist
2.Kyosho fw-06
Comment